    From: "ElComandante" <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: chyba zostane zlodziejem... ;-(
    Date: Fri, 5 Aug 2005 18:10:14 +0200

    wiadomości news:dctt8d$l22$1@opal.futuro.pl...

    > Idź na grupę o bankowości i popytaj się o tanie oferty różnych banków.
    >
    > Czyli maksymalna opłata to... 4 zł miesięcznie. Straaaaaaaaaszna kasa.

    Nie przeczytałeś dokładnie ? Napisałem wyraźnie o kosztach dostępu do
    internetu,
    a nie o kosztach bankowych cyt."nie uwzględniam oczywiście kosztów
    prowadzenia rachunku bankowego"
    Większość ludzi którzy płacą rachunki w takich punktach (bezrobotni, emeryci
    itp.)
    nie stać na "instalowanie" sobie internetu (często nie mają pieniędzy na
    opłacenie
    rachunków).Więc moja odpowiedz odnosiła się do IMHO głupiej uwagi żeby
    rachunki płacić przez internet żeby mieć przelewy za 0.5zł.