  • 11. Data: 2005-08-04 14:36:21
    Temat: Re: chyba zostane zlodziejem... ;-(
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Magda Lewandowska" <m...@r...com.pl>
    napisał w wiadomości news:dct8et$3bi$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Domniemywam, ze gdyby to nie on ukradł pieniądze policja nie musiałaby
    go
    > szukać przez 2 tyg. tylko sam by się zgłosił zaraz po kradzieży.

    Takie domniemanie z reguły bywa słuszne, ale czasem można się pomylić.
    Mógł mieć kilka powodów do tego, by i ukrywać, o przypadkowym wyjeździe
    na wczasy nie wspominając.

  • 12. Data: 2005-08-04 14:37:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Magda Lewandowska wrote:
    > Nie jestem prawnikiem.
    > Wydaje mi się, że o procedurze postępowania powinnam zostać powiadomiona
    > przez policję (a mimo moich usilnych prósb nie zostały mi udzielone ZADNE
    > informacje) a nie szukać informacji na własną rekę.

    Dla dobra śledztwa policja nie będzie rozpowiadać na lewo i prawo co
    robi i dlaczego.

    Jako świadek/pokrzywdzona dostajesz tylko wezwania na przesłuchania,
    zawiadomienia o decyzjach itepe.

    PS: naucz się po ludzku cytować, lamo...

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 13. Data: 2005-08-04 15:58:42
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Na jakiej podstawie tak sądzisz? Pośrednictwem w tym zakresie zajmuje
    > się sporo marketów, poczta, banki.

    Co innego Poczta Polska, bank a co innego firma-krzak w budce. Nie
    widzisz roznicy?

    > Jakoś to od wielu lat działa i
    > przypadki przywłaszczania pieniędzy nie są częste. Raz na czas się
    > zdarzają, ale to i zdarzały się w bankach, na pocztach. Chcąc się
    > dostosować do Twojej uwagi, to trzeba by było osobiście do kasy zanosić.

    Zawsze mozna robic przelewy przez internet, wychodzi ok. 50 gr.

    --
    Filip.

  • 14. Data: 2005-08-04 16:47:28
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Filip Ozimek napisał(a):

    >Zawsze mozna robic przelewy przez internet, wychodzi ok. 50 gr.

    A bardzo czesto 0zl.

    Jednakze, w Polsce naprawde jest duzo ludzi, ktorzy traktuja banki jak
    zlo konieczne i pieniadze trzymaja w szufladzie/skarpecie. Ewentualnie
    gdy tylko dostana wyplate na konto to zaraz wszystko wyplacaja i
    trzymaja w domu.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 15. Data: 2005-08-04 17:19:31
    Od: "Grupy onet" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Filip Ozimek" <f...@m...polbox.pl> napisał w wiadomości

    > Ale takie punkty smierdza na odleglosc walkiem. Na prawde nie podejzewalas
    > ze to moze byc oszustwo?

    Nie rozumiem dlaczego maja smierdziec walkiem
    Wystarczy podpisac umowe z bankiem aby miec przelewy za 0,50 lub taniej
    Do tego umowa ze spoldzielnia, energetycznym zakladem itp
    I juz zarabiasz. Dlaczego od razu wałek?

  • 16. Data: 2005-08-04 19:34:35
    Od: "ElComandante" <z...@w...pl>

    > Zawsze mozna robic przelewy przez internet, wychodzi ok. 50 gr.

    Oczywiście! Najtańszy internet to pewnie ze 40zl + cena kompa.
    Zakładając że ktoś płaci 8-10 rachunków miesięcznie wcale nie wychodzi
    taniej (nie uwzględniam oczywiście kosztów prowadzenia rachunku bankowego).

  • 17. Data: 2005-08-04 20:06:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Filip Ozimek wrote:

    > Zawsze mozna robic przelewy przez internet, wychodzi ok. 50 gr.

    Ja tam przelewy mam gratis. Ba! Jak mam odpowiednie obroty na koncie, to
    nawet prowadzenie konta mam gratis (bo jak nie, to pobierają 'aż'
    złotówkę miesięcznie).

  • 18. Data: 2005-08-04 20:19:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ElComandante wrote:

    > Oczywiście! Najtańszy internet to pewnie ze 40zl + cena kompa.
    > Zakładając że ktoś płaci 8-10 rachunków miesięcznie wcale nie wychodzi
    > taniej (nie uwzględniam oczywiście kosztów prowadzenia rachunku bankowego).

    Idź na grupę o bankowości i popytaj się o tanie oferty różnych banków.

    Ja np. mam e-Konto w Lukas Bank. Przy regularnych wpływach na konto
    jedyna opłata (nie licząc opłat za linię kredytową ;) ) to 36 złotych
    _rocznie_ za token do dostępu przez internet.

    Bez regularnych wpływów chochodz jeszcze złotówka miesięcznie za kartę
    VISA Electron.

    Czyli maksymalna opłata to... 4 zł miesięcznie. Straaaaaaaaaszna kasa.

  • 19. Data: 2005-08-04 20:29:20
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Czyli maksymalna opłata to... 4 zł miesięcznie. Straaaaaaaaaszna kasa.

    A da sie to zrobic jeszcze taniej ;)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 20. Data: 2005-08-05 11:50:30
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Magda Lewandowska napisał(a):

> [...]
    > majątkowego i jest wolny. Moze się zmyć w dowolny zakątek naszego globu z
    > moimi (między innymi) pięniędzmi w portfelu.

    Mylisz prawo (normę prawną) z jego stosowaniem.

    > Chyba zmienie profesje.. ;-/

    jesli popelniasz takie bledy, powinnas to rozważyć. :)

    pozdrawiam

    ms