  • 1. Data: 2005-08-04 13:08:22
    Temat: Wyrok zaoczny - odwolanie - jak pisac
    Od: "Fosin" <w...@w...pl>

    Wlasnie dostalem poczta wyrok sadu grodzkiego - zaoczny.
    Dowcip polega na tym ze wczesniej nie dostalem zadnego wezwania na
    rozprawe - dlatego na niej nie bylem.

    Jak ma wygladac odwolanie od wyroku? Macie jakis wzor?
    I jak udowodnic ze nie dostalem zadnego wezwania?

  • 2. Data: 2005-08-04 14:01:21
    Temat: Re: Wyrok zaoczny - odwolanie - jak pisac
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Fosin napisał(a):
    > Wlasnie dostalem poczta wyrok sadu grodzkiego - zaoczny.

    Na wszelki wypadek spytam się - zaoczny czy nakazowy?
    I za co (przestępstwo/wykroczenie)?

    > Dowcip polega na tym ze wczesniej nie dostalem zadnego wezwania na
    > rozprawe - dlatego na niej nie bylem.

    Żadnego awiza nie wyrzuciłeś? Chociaż wiesz o co zostałeś oskarżony?

    > Jak ma wygladac odwolanie od wyroku? Macie jakis wzor?
    > I jak udowodnic ze nie dostalem zadnego wezwania?

    Udać się do sądu i zobaczyć co jest w aktach.
    Jak wezwanie będzie prawidłowo awizowane, to życzę powodzenia w
    udowodnieniu...

    KG

  • 3. Data: 2005-08-04 18:45:18
    Od: "Fosin" <w...@w...pl>

    > Na wszelki wypadek spytam się - zaoczny czy nakazowy?

    Zaoczny bo nie bylem na rozprawie - nie wiedzialem ze jest (nie dostalem
    powiadomienia!)

    > I za co (przestępstwo/wykroczenie)?

    Wukroczenie - nie zgodzilem sie z decyzja policji i nie przyjalem mandatu

    > Żadnego awiza nie wyrzuciłeś? Chociaż wiesz o co zostałeś oskarżony?

    nie. wiem o co biega - nieprzyjety mandat z policji

    > Udać się do sądu i zobaczyć co jest w aktach.
    > Jak wezwanie będzie prawidłowo awizowane, to życzę powodzenia w
    > udowodnieniu...

    do wyroku wydanego zaocznie (300 pln + koszt sadowe) wydano uzasadnienie i

  • 4. Data: 2005-08-04 20:15:00
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Fosin napisał(a):

    > Zaoczny bo nie bylem na rozprawie - nie wiedzialem ze jest (nie dostalem
    > powiadomienia!)

    Nakazowy też jest wydawany zaocznie, bez rozprawy. Przeczytaj dokładnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 5. Data: 2005-08-04 22:42:41
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Fosin" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zaoczny bo nie bylem na rozprawie - nie wiedzialem ze jest (nie dostalem
    > powiadomienia!)

    Jak jest zatytuowany?
    Czy "WYROK NAKAZOWAY W IMIENIU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ"

    czy może "WYROK ZAOCZNY W IMIENIU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ"?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2005-08-04 23:12:42
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Fosin napisał(a):
    > do wyroku wydanego zaocznie (300 pln + koszt sadowe) wydano uzasadnienie i

    Jakie uzasadnienie?
    Jeszcze raz - sprawdzić w aktach jak wygląda wysłane i zwrócone wezwanie
    na rozprawę (o ile taka była - nie piszesz o wyroku nakazowym).

    KG