  • 121. Data: 2007-07-06 08:42:55
    Temat: Re: chrzest wbrew woli rodzica i co dalej - pytanie hipotetyczne
    Od: Piotr Wojcicki <pwl@NO_SPAM.4me.pl>

    Wrak Tristana pisze:
    > Dla mnie wojujący ateizm jest religią inspirowaną przez Szatana. Czasami jak
    > patrzę na wojujących to aż się dziwię skąd u nich taki żar...

    Ty tak na powaznie, czy sie zgrywasz?
    Jakos nie moge tego wyczuc.

  • 122. Data: 2007-07-06 09:35:03
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Wrak Tristana pisze:

    > Jakie różne? w Islamie jest Bogiem o imieniu Allach. W chrześcijaństwie
    > Bogiem. Nie używa się imienia...

    Używa, używa. Jezus. Używa też "funkcji": duch święty. Choć teoria o
    trójcy jest średnio zrozumiała.

    > Zresztą ja też mam kilka imion, a jestem ten sam :D

    Ale według prawa możesz mieć tylko 2 :) a nie tak dużo jak bóg.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 123. Data: 2007-07-06 09:36:51
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Wrak Tristana pisze:

    > Przecież w Boga też nie wierzą, a z nim wojują.

    żeby walczyć z bogiem to trzeba w niego wierzyć, bo inaczej to bez
    sensu. jeśli nie wierzą w boga to walczą nie z nim tylko z tym którzy w
    niego wierzą.

  • 124. Data: 2007-07-06 09:59:04
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 06-07-2007 o 11:35:03 Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > Używa, używa. Jezus. Używa też "funkcji": duch święty. Choć teoria o
    > trójcy jest średnio zrozumiała.

    Potwierdzam, ze uzywa. Niekoniecznie "Jezus" (w koncu to podobniez syn
    Boga). Najczesciej sie mowi "Bog", ale to nie jest imie. Dlatego uzywa sie
    JHWH (Wj 3, 15), czyli Jahweh albo Jehowah; czasem tez HJH (Wj 3, 14),
    czyli 'ehjeh (ten ktory jest).

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 125. Data: 2007-07-06 12:47:46
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 6 lipca 2007 11:35
    (autor Johnson
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f6l2l4$8hd$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Używa, używa. Jezus.

    Jezus =/= Bóg. Jezus jest albo synem Boga albo Prorokiem, w zależności od
    wersji.

    > Ale według prawa możesz mieć tylko 2 :)

    Na pewno? Mój tata ma chyba 3 oficjalne.
    Poza tym, te boże nie są chyba rejestrowane w USC.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: t...@l...pl, e...@e...edu.pl, i...@k...com.pl,
    h...@k...com.pl, p...@f...hu, i...@h...pl

  • 126. Data: 2007-07-06 12:49:20
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 6 lipca 2007 11:59
    (autor Jasko Bartnik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <op.tu1fcqu1rgp2nr@sempron>):

> [...]
    > Boga). Najczesciej sie mowi "Bog", ale to nie jest imie. Dlatego uzywa sie
    > JHWH (Wj 3, 15), czyli Jahweh albo Jehowah; czasem tez HJH (Wj 3, 14),

    Ale to chyba nie w chrześcijaństwie, bo mi to na Stary Testament wygląda :D
    W Nowym Testamencie chyba innej nazwy poza Bóg nie ma, a na pewno nie ma
    powszechnie.

  • 127. Data: 2007-07-06 12:50:32
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 6 lipca 2007 10:05
    (autor szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f6kt62$9d8$1@opal.futuro.pl>):

    Nie z samym sobą, ale z Bogiem.

    Szatan kusi WA do walki z Bogiem.

  • 128. Data: 2007-07-06 12:51:57
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 6 lipca 2007 10:38
    (autor Piotr Wojcicki
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f6kv1r$8b4$2@news.dialog.net.pl>):

    > Ateista czesciej wojuje z Kosciolem niz z Bogiem.

    Pewnie tak, ale Kościół jest organizacją bożą.
    Oficjalnie WA wojuje z Kościołem, bo przecież w Boga nie wierzy :D Więc
    szatan go ,,programuje'' na walkę z ziemskim organem wykonawczym.

  • 129. Data: 2007-07-06 12:53:55
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 6 lipca 2007 11:36
    (autor Johnson
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f6l2of$8hd$2@nemesis.news.tpi.pl>):

    > żeby walczyć z bogiem to trzeba w niego wierzyć, bo inaczej to bez
    > sensu. jeśli nie wierzą w boga to walczą nie z nim tylko z tym którzy w
    > niego wierzą.

    No ale czemu walczą? Czemu np. nie walczą z wierzącymi w UFO? Walczą z
    dziećmi bożymi, bo tą drogą szatan programuje ich na walkę z Bogiem. Na
    walkę z UFO nie programuje, bo na walce z Ufo mu nie zależy.

  • 130. Data: 2007-07-06 12:55:19
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Nie z samym sobą, ale z Bogiem.

    chyba masz problemy z logicznym rozumowaniem, jesli mowa o walczacych
    ateistach o po pierwsze neguja, a po drugie, jak juz sie tak upierasz,
    walcza, ze wszystkim co niesie religia, a przedewszystkim z bogiem
    niezaleznie od tego po ktorej stronie barykady siedzie, wiec negja zarowno
    istnienie, boga, jak i sztana, jak i kazdego innego pomniejszego bostwa