  • 1. Data: 2007-07-05 07:20:06
    Temat: Zagubienie przesyłki przez kuriera
    Od: "Tomek Kubas" <a...@g...pl>

    Kurier odebrał przesyłkę z naszej firmy, ubezpieczyliśmy ją na kwotę 5 tyś
    zł,
    za co zapłaciliśmy dodatkowo. Zdarzenie miało miejsce 4 tygodnie temu.
    Wysłałem pismo reklamacyjne, w którym domagałem się zwrotu odszkodowania.
    Firma kurierska milczy jak grub, ani siędodzwonić nie można ani nie
    odpowiadają
    na pisma. Jaka jest ich odpowiedzialność oraz jaka procedura uzyskania
    odszkodowania? Gdzie można składać skargi na działanie firmy kurierskiej.
    Czy jest jakiś urząd regulujący to?

    Pozdrawiam,
    Tomasz Kubas

  • 2. Data: 2007-07-05 10:39:29
    Temat: Re: Zagubienie przesyłki przez kuriera
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 5 lipca 2007 09:20
    (autor Tomek Kubas
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f6i66r$l2f$1@inews.gazeta.pl>):

    > Firma kurierska milczy jak grub,

    Mój GRUB nie milczy. Może musisz przestawić coś w menu.lst?

    Na przykład to:

    # Hides the menu by default (press ESC to see the menu)
    hiddenmenu

    i tu trzeba by zakomentować
    # hiddenmenu

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: t...@l...pl, e...@e...edu.pl, i...@k...com.pl,
    h...@k...com.pl, p...@f...hu, i...@h...pl

  • 3. Data: 2007-07-05 17:17:01
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Thu, 05 Jul 2007 12:39:29 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    > Mój GRUB nie milczy. Może musisz przestawić coś w menu.lst?
    No co Ty Tristan, może to taka nowatorska parabola jakiegoś beesdziarza po
    przejściach ze zmuszeniem gruba do współpracy? ;)

    PS. ja onegdaj bliski byłem wymiany w swoim słowniku 'ciągnie/wlecze się
    jak flaki zolejem' na 'jak yast ze zmianą hostame'. Przeszło jak próbować
    używać distro z tym wynalazkiem na bardziej skomplikowane tzn. 'prostrze'

    --
    pozdro
    poreba

  • 4. Data: 2007-07-05 21:05:02
    Od: "Wiesława" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > W odpowiedzi na pismo z czwartek...

    Sądze, że powinieneś wykonać pewną czynność, podobnie jak zrobiłeś to w
    przypadku odpowiedzi na "moje pismo". "Pismo z czwartek" brzmi fatalnie,
    wygląda niewłaściwie. Pewnie będziesz wiedział, co trzeba wykonać, aby to
    poprawić. Wracając do tematu mojego listu, to niewiele mi pomogłeś.
    Uzmysłowiłeś jedynie przypadkowo wykonany błąd. Dziękuję.

  • 5. Data: 2007-07-06 07:42:35
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 5 lipca 2007 23:05
    (autor Wiesława
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f6jmd6$ist$1@inews.gazeta.pl>):

    > Sądze, że powinieneś wykonać pewną czynność, podobnie jak zrobiłeś to w
    > przypadku odpowiedzi na "moje pismo".

    ? Nie pamiętam, żebym coś z Tobą ostatnio korespondował.

    > "Pismo z czwartek" brzmi fatalnie,
    > wygląda niewłaściwie.

    Wiem :( Tylko taka technika :( Nie wiem jak wstawić inną formę daty.

    > Pewnie będziesz wiedział, co trzeba wykonać, aby to
    > poprawić. Wracając do tematu mojego listu, to niewiele mi pomogłeś.

    Jakiego znów listu? Nie korespondowałem z Tobą przecie.

    > Uzmysłowiłeś jedynie przypadkowo wykonany błąd. Dziękuję.

    Mówisz o liście od Tomka? No nie umiem doradzić.