  • 31. Data: 2010-11-01 14:16:22
    Temat: Re: chemtrails - czy to jest możliwe?
    Od: "oxy" <o...@o...pl>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message
    news:iameit$ptf$1@inews.gazeta.pl...
    > Pytam Ciebie.

    popytaj googli, poczytaj stosowne publikacje i literturę
    potwierdzam co wspomniał przedmówca: szkodzi, nawet tofu które trafia do nas
    szkodzi (chociaż to sfermentowana soja (poprawna czyli dla nas
    teoretycznie...)) - ntg.

  • 32. Data: 2010-11-01 20:41:44
    Od: "Papo5merfo" <h...@w...pl>

    Órzytkownik "oxy" napisał:

    > właśnie jako słusznie zauważasz - ani nie wiadmo co ani niewiadmo kto

    jak chcesz się czegoś w temacie dowiedzieć to proponuję obejrzenie śfietnego
    parogodzinnego filmu o chemitralach pod tytułem: "Nie rozmawiaj o pogodzie".
    tematyka filmu obejmuje chyba fszystkie możliwe aspekty tych chemicznych
    opryskuf, można zobaczyc jak obromne pieniądze sa w to ładowane, pieniądze
    kturymi nie dysponuje żaden naród, poza tym u którego są zadłużone fszystkie
    narody, czyli jak zwykle co najgorsze to naruf wybrany!:O(

    jeszcze jest jeden kruciutki "Chemtrails - Kto nas truje i dlaczego", oba
    filmy pszetłumaczone na polski, pozdrawiam.

  • 33. Data: 2010-11-02 06:31:05
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Papo5merfo napisa?(a):

    [...]

    > jeszcze jest jeden kruciutki "Chemtrails - Kto nas truje i dlaczego", oba
    > filmy pszetłumaczone na polski, pozdrawiam.

    Celem tych oprysków nie jest przypadkiem wtórny analfabetyzm?

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 34. Data: 2010-11-02 09:03:29
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jacek_P napisa?(a):

    > Wiesz, wśród wielu teorii spiskowych jest jedna, nie tak do końca
    > pozbawiona sensu, że faktyczną przyczyną ładowania soi do żywności
    > nie jest zwiększenie jej kaloryczności, co jest powszechnie deklarowane,
    > ale zmniejszenie przyrostu naturalnego wskutek działania ubocznych
    > efektów tejże soi.

    A za wszystkim stoją Nadzerowcy? ;)

    > BTW: twoje przypuszczenie miałoby raczej uzasadnienie na gruncie
    > poziomu lansowanych powszechnie formatów serialowych.
    > Serial kategorii B sprzed dwudziestu lat to obecnie byłoby dzieło
    > intelektualnie wybitne ;)

    "Ekipę" Agnieszki Holland widziałeś? ;)

    j.

  • 35. Data: 2010-11-02 09:37:06
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    januszek napisal:
    > Celem tych oprysków nie jest przypadkiem wtórny analfabetyzm?

    Niezłe przypuszczenie ;)

[...]

    Jacek

  • 36. Data: 2010-11-02 10:19:42
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 01-11-2010 12:29, Tomasz Chmielewski pisze:

    > Tylko skad w Indiach tyle ludzi, skoro wiekszosc mieszkancow zajada od
    > malego soje kilka razy dziennie? ;)

    Brednie, w tradycyjnej kuchni indyjskiej prawie nie używa się soi.
    Podstawowym źródłem białka dla indyjskich wegetarian są rodzime rośliny
    strączkowe (ciecierzyca, soczewica) a także mleko, jogurt i paneer
    (wygooglaj sobie co to, jak nie wiesz), w niektórych regionach także
    nabiał kozi i owczy.

    A tam, gdzie soję konsumuje się od pokoleń - po drugiej stronie
    Himalajów, drobnostka geograficzna - nikt nie je niefermentowanego
    ziarna ani tym bardziej tych koszmarnych granulatów udających mięso.
    Je się rożnego rodzaju tofu, pasty - wszystko długo fermentowane, je się
    ziarno skiełkowane. Je się sojowe makarony - mąkę na ten makaron też
    poddaje się fermentacji, to nie jest tak po prostu zmielona soja.

    Jedzenie samego ziarna sojowego i jego niefermentowanych przetworów to
    wynalazek europejskich (i amerykańskich) wegetarian i to im najbardziej
    grożą sojowe fitohormony.
    Chińczyk czy Japończyk niewiele ich spożywa - w fermentowanych
    produktach i w kiełkach są ich śladowe ilości.

    Czasami trzeba patrzeć jak tubylcy jedzą a nie wymyślać na nowo.
    Tak samo był z pomidorami - prekolumbijscy Indianie nie jedli surowych
    pomidorów. I wiedzieli, co robią.
    Z pomidorami akurat mamy szczęście - surowe tylko czasami uczulają i
    mają dużo mniejsze właściwości odżywcze niż długo gotowane.

    Z soją jest niestety gorzej.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 37. Data: 2010-11-02 12:27:48
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomasz Chmielewski napisa?(a):

    [...]

    > Jaka ty madra jestes. Jak bylas mala, to wpadlas do wiadra z bhang lassi?

    Prawie jak Obelix... ;P

    j.

  • 38. Data: 2010-11-02 13:06:07
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 01.11.2010 14:16, Arek wrote:

    > Pytam Ciebie.
    >
    > Bo może soja i kukurydza to tradycyjne jedzenie w Indiach?

    Soja tak, kukurydza nie.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 39. Data: 2010-11-02 13:12:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.11.2010 14:06, Tomasz Chmielewski pisze:

    > Soja tak, kukurydza nie.

    Zależy w których Indiach ;)

    W tych odkrytych przez Kolumba - jak najbardziej ;->

  • 40. Data: 2010-11-02 13:18:02
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>