    From: "oxy" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: chemtrails - czy to jest możliwe?
    Date: Sat, 30 Oct 2010 17:22:14 +0200

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message
    news:iahb8l$d08$1@inews.gazeta.pl...
    > A co do trucia to obecnie każde żarcie naszprycowane jest
    > soją - szkodzi męskiej populacji - oraz skrobią kukurydzianą (cukrem),

    to jedne elementy z ogromu globalnego trucicielstwa żywieniwego
    wydawało mi się jednak, że w żywności trudniej walczyć / wykazywać /
    udowadniać, i stosunkowow łatwo przepisami lub ich brakiem się wycierać, niż
    przy ewidentnym działaniu na oczach ludzi jak oblatywanie atmosfery z
    rozpylaczami.

    w żywieniu chodzi o kasę wytwórców (i całego łańcucha po drodze)
    żarcie którego nie tkną robale alni pleśni obywatel zje i się ucieszy że nie
    pleśnieje i że tanie

    są też teorie, że dobry obywatel to chory obywatel (na znane medycynie
    choroby) więc się obywateli utrzymuje w stałej zachorowalności i potem
    wspaniałomyślnie 'leczy' (tzn utrzymuje w założonych stadiach choroby) za
    oszczędności życia obywatela lub przynajmniej niemałe peiniądze.
    Przeciwników spisków ubiegnę - niezależnie od faktów (spisek czy rzeczywiste
    procedery) - sam fakt że takie możliwości (prawnie) są, budzi grozę zdrowego
    rozsądku.
    Nie pocieszyliście mnie. Gdzieby tu się wyprowadzić....