  • 11. Data: 2010-10-30 16:47:32
    Temat: Re: chemtrails - czy to jest możliwe?
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-10-30 17:24, Arek pisze:
    > W dniu 2010-10-30 17:22, oxy pisze:
    > [..]
    >
    > Są takie tereny gdzie Władzy oficjalnej nie ma.
    > Ale tam zwykle musisz mieć największego gnata w okolicy.

    Kiedyś wymyśliłem sobie Tonga. Poznałem nawet jedną panią stamtąd.
    Niezbyt atrakcyjną.

    Główny argument: dalej się nie da.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 12. Data: 2010-10-30 17:04:08
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    oxy napisal:
    > Jak dalece sięga dowolność rządów poszczególnych państw w
    > ewentualnym nieinformowaniu obywateli o ingerencji tego rodzaju.

    Dowolnie daleko, o ile tylko uda się całą akcję utrzymać w tajemnicy
    lub - w przypadku przecieku - zdezawuować źródło przecieku i treść.
    Typowa taktyka to ośmieszanie w mediach.

    > Czy jest możliwe, że podjęta jest taka akcja w tajemnicy przed ludźmi
    > i podawana jest fałszywa informacja na temat zjawska?

    Wykluczyć nie można. Pytanie, po co mieliby to robić.

    > Rządy różne rzeczy wyczyniały, jak fluorowanie pitnej wody po wojnie...

    Ba! A o przymusowym jodowaniu soli zapomniałeś.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 13. Data: 2010-10-30 18:11:43
    Od: "oxy" <o...@o...pl>

    "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> wrote in message
    > Pytanie, po co mieliby to robić.

    może jakieś duże przemysły są w zagrożeniu w przypadku powszechnego
    ocieplenia klimatu czy innej dziury ozonowej i trzeba szybko 'zrobić
    wyniki'.
    Dla zdrowia ekosystemu raczje nie, hehe
    nie ma co gdybać w przestrzeni niewiadomych.

  • 14. Data: 2010-10-30 20:39:12
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    oxy napisa?(a):

    > fakty prawne - o które pytam (niezależnie od konkretnego przypadku w
    > zasadzie, a raczej na jego podstawie.)

    Ok, pytasz o fakty prawne dotyczące tego czy ktoś (nie wiadomo kto) może
    robić coś (niewiadomo co) ;) jako, że to nie ma sensu za ktoś podkładasz
    rząd za coś rozpylanie szkodliwych/trujących substancji.

    A przecież wystarczy popatrzeć na to jak rząd załatwił sprawę
    tzw dopalaczy ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 15. Data: 2010-10-31 07:48:01
    Temat: Re: chemtrails - czy to jest mo?liwe?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marek Dyjor napisa?(a):

    [...]

    > czy w dzisiejszym świecie da sie cokolwiek utrzymać w tajemnicy? imho nie ma
    > takiej możliwości.

    To podaj adres Świętego Mikołaja ;P

    j.

  • 16. Data: 2010-10-31 08:36:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    oxy wrote:
> [...]
    > interesują mnie wyłącznie fakty: Jak dalece sięga dowolność rządów
    > poszczególnych państw w ewentualnym nieinformowaniu obywateli o
    > ingerencji tego rodzaju. Czy jest możliwe, że podjęta jest taka akcja
    > w tajemnicy przed ludźmi i podawana jest fałszywa informacja na temat
    > zjawska? Rządy różne rzeczy wyczyniały, jak fluorowanie pitnej wody
    > po wojnie... Nie wiem jaka jest oficjalna wersja publiczna na temat
    > tych areozoli, zjawisko jest w Europie, w Stanach.. więc chyba jakaś
    > grubsza sprawa. Interesuje nie jak wyglądają przepisy, - czy można

    użyj logiki..

  • 17. Data: 2010-10-31 08:46:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-31 09:36, Marek Dyjor pisze:

    > użyj logiki..
    >
    > czy w dzisiejszym świecie da sie cokolwiek utrzymać w tajemnicy? imho
    > nie ma takiej możliwości.

    Widzisz jakiś problem? Skoro można nawet wojnę rozpętać na podstawie
    fałszywych informacji (Irak) i jakoś żadnej afery z tego powodu nie było.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2010-10-31 13:34:49
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Liwiusz napisa?(a):

    > Widzisz jakiś problem? Skoro można nawet wojnę rozpętać na podstawie
    > fałszywych informacji (Irak) i jakoś żadnej afery z tego powodu nie było.

    Myślę, że dużo łatwiej jest przekonać kogoś do nieprawdy niż ukrywać
    jakąś prawdziwą informację.

    j.

  • 19. Data: 2010-10-31 15:11:03
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 31.10.2010 14:34, januszek wrote:
    > Liwiusz napisa?(a):

    > Myślę, że dużo łatwiej jest przekonać kogoś do nieprawdy niż ukrywać
    > jakąś prawdziwą informację.

    Problem w tym że na natłoku propagandy prawda może być nie do
    wychwycenia - Internet jest świetnym narzędziem do informowania, co
    powoduje że jest też świetnym narzędziem do dezinformowania.

    --
    Tomek

  • 20. Data: 2010-10-31 19:06:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Liwiusz wrote:

    > Widzisz jakiś problem? Skoro można nawet wojnę rozpętać na podstawie
    > fałszywych informacji (Irak) i jakoś żadnej afery z tego powodu nie
    > było.

    ile czasu sie uchowała tajemnica, że podstawy do rozpoczęcia były dość
    wątpliwe?