  • 1. Data: 2008-08-28 11:48:30
    Temat: cesja, TP, brak prawa do lokalu i problem
    Od: Neptun <n...@s...poczta.onet.pl>

    Witam!!

    Dokonaliśmy z pewną osobą Y(ja będę X)(Y mieszka 400km ode mnie) cesji
    łącza a dokładnie FR, wszystko poleciało gładko obaj byliśmy przekonani
    że razem z cesją praw i obowiązków przeniesione zostanie łącze z tamtej
    lokalizacji Y do mojej X. Miła Pani z TP poprosiła o dokumenty wpis do
    ewidencji, nip, regon a nie poprosiła mnie(X) o prawo do lokalu pana Y,
    kiedy ją zapytałem kiedy technicy przybędą i zainstalują łącze w
    lokalizacji X zadowolona odpowiedziała ze usługa działa w lokalizacji Y
    i nie będzie przenoszona i że nie powinniśmy podpisać umowy cesji jeśli
    nie mieliśmy prawa do lokalu Y i ze mogą przenieść ale za grubo ponad
    1000zł sama TP także nie ma prawa do lokalu Y.

    Pani z TP także napisała że TP ma prawo obciążyć mnie jako cesjonariusza
    za przejęte usługi kosztami od daty podpisania umowy cesji mimo braku
    prawa do lokalu!! Moim zdaniem to ona popełniła błąd zaniedbania i nie
    dopatrzenia swoich obowiązków nie sprawdzając czy mamy prawo do lokalu

    Proszę o pomoc jak to rozwiązać? Co z tym fantem zrobić?? TP nie powinna
    wydać zgody na cesje jeśli my(X) nie posiadamy prawa do lokalu pana Y
    Z góry dziękuje za podpowiedzi rozwiązania!!

    POzdrawiam
    Marcin S.

  • 2. Data: 2008-08-28 11:59:57
    Temat: Re: cesja, TP, brak prawa do lokalu i problem
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 28 Sie, 13:48, Neptun <n...@s...poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

    > wydać zgody na cesje jeśli my(X) nie posiadamy prawa do lokalu pana Y
    > Z góry dziękuje za podpowiedzi rozwiązania!!

    Zaczac od tego ze wystarczy pismo od Y ze mozecie sobie zakladac w
    lokalizacji X lacze. I powinan byc spisana umowa z X na lacze w nowym
    miejscu. Z tego co sie orietnuje TP robi cesje na lokal nie na osobe.
    TO znaczy jesli kupujesz mieszkanie z laczem to mozna zrobic cesje
    umowy na nowego kupujacego.

  • 3. Data: 2008-08-28 12:37:25
    Od: Neptun <n...@s...poczta.onet.pl>

    SzalonyKapelusznik pisze:

> [...]
    > miejscu. Z tego co sie orietnuje TP robi cesje na lokal nie na osobe.
    > TO znaczy jesli kupujesz mieszkanie z laczem to mozna zrobic cesje

    Problem w tym ze cesji JUŻ dokonano(dokonano cesji, TP wyraziła na nią
    zgodę ale nie dopatrzyła tego że my X nie mamy prawa do lokalu Y) tj TP
    podobno wysłała dokumenty ZGODĘ na cesję do Y i do X i TP tylko dokonała
    cesji na osobę a nie na lokal!! A my chceliśmy na całość tak że łacze
    przenoszą do nas i umowę na nas a jest tylko umowa, a miejsce
    lokalizacji zostało takie jak przed cesją czyli w miejscu Y a my
    chcieliśmy by przenieśli do mnie X.

    POzdrawiam
    Marcin S.

  • 4. Data: 2008-08-28 16:27:20
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 28 Sie, 14:37, Neptun <n...@s...poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    > przenoszą do nas i umowę na nas a jest tylko umowa, a miejsce
    > lokalizacji zostało takie jak przed cesją czyli w miejscu Y a my

    Tak jak pisze, z tego co sie orientuje TP nie robi cesji lacza na inna
    lokalizacje. W kazdym razie nie robila kiedy ja sie tym interesowalem
    jakies pol roku temu. Dlatego sadze ze po prostu akurat ta pani byla
    lekko niedouczona (co mnie nie dziwi) i nie pomyslala. Jedyne wyjsce
    jakie widze to pojsc do innego POK-u i tam zadac pytania o cesje i
    nowa lokalizacje. Skoro mieliscie zgode wlasciciela na podleczenie to
    TP powinno sie teraz martwic.
    Co zapewne skonczy sie tym ze TP grzecznie powie ze w sumie to mozna
    by zakonczyc ta umowe i podpisac nowa na nowe miejsce z jakims
    rabacikiem.

  • 5. Data: 2008-08-28 18:45:42
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 28 Aug 2008 09:27:20 -0700 (PDT), SzalonyKapelusznik
    <s...@g...com> wrote:

    >Tak jak pisze, z tego co sie orientuje TP nie robi cesji lacza na inna
    >lokalizacje.
    DSL mozna przeniesc za 50% ceny instalacyjnej, niestety nie wiem jak
    z FR.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl