    From: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: cesja, TP, brak prawa do lokalu i problem
    Date: Thu, 28 Aug 2008 09:27:20 -0700 (PDT)

    On 28 Sie, 14:37, Neptun <n...@s...poczta.onet.pl> wrote:

    > Problem w tym ze cesji JUŻ dokonano(dokonano cesji, TP wyraziła na nią
    > zgodę ale nie dopatrzyła tego że my X nie mamy prawa do lokalu Y) tj TP
    > podobno wysłała dokumenty ZGODĘ na cesję do Y i do X i TP tylko dokonała
    > cesji na osobę a nie na lokal!! A my chceliśmy na całość tak że łacze
    > przenoszą do nas i umowę na nas a jest tylko umowa, a miejsce
    > lokalizacji zostało takie jak przed cesją czyli w miejscu Y a my
    > chcieliśmy by przenieśli do mnie X.
    >
    > POzdrawiam
    > Marcin S.

    Tak jak pisze, z tego co sie orientuje TP nie robi cesji lacza na inna
    lokalizacje. W kazdym razie nie robila kiedy ja sie tym interesowalem
    jakies pol roku temu. Dlatego sadze ze po prostu akurat ta pani byla
    lekko niedouczona (co mnie nie dziwi) i nie pomyslala. Jedyne wyjsce
    jakie widze to pojsc do innego POK-u i tam zadac pytania o cesje i
    nowa lokalizacje. Skoro mieliscie zgode wlasciciela na podleczenie to
    TP powinno sie teraz martwic.
    Co zapewne skonczy sie tym ze TP grzecznie powie ze w sumie to mozna
    by zakonczyc ta umowe i podpisac nowa na nowe miejsce z jakims
    rabacikiem.