    From: Neptun <n...@s...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: cesja, TP, brak prawa do lokalu i problem
    Date: Thu, 28 Aug 2008 13:48:30 +0200

    Witam!!

    Dokonaliśmy z pewną osobą Y(ja będę X)(Y mieszka 400km ode mnie) cesji
    łącza a dokładnie FR, wszystko poleciało gładko obaj byliśmy przekonani
    że razem z cesją praw i obowiązków przeniesione zostanie łącze z tamtej
    lokalizacji Y do mojej X. Miła Pani z TP poprosiła o dokumenty wpis do
    ewidencji, nip, regon a nie poprosiła mnie(X) o prawo do lokalu pana Y,
    kiedy ją zapytałem kiedy technicy przybędą i zainstalują łącze w
    lokalizacji X zadowolona odpowiedziała ze usługa działa w lokalizacji Y
    i nie będzie przenoszona i że nie powinniśmy podpisać umowy cesji jeśli
    nie mieliśmy prawa do lokalu Y i ze mogą przenieść ale za grubo ponad
    1000zł sama TP także nie ma prawa do lokalu Y.

    Pani z TP także napisała że TP ma prawo obciążyć mnie jako cesjonariusza
    za przejęte usługi kosztami od daty podpisania umowy cesji mimo braku
    prawa do lokalu!! Moim zdaniem to ona popełniła błąd zaniedbania i nie
    dopatrzenia swoich obowiązków nie sprawdzając czy mamy prawo do lokalu

    Proszę o pomoc jak to rozwiązać? Co z tym fantem zrobić?? TP nie powinna
    wydać zgody na cesje jeśli my(X) nie posiadamy prawa do lokalu pana Y
    Z góry dziękuje za podpowiedzi rozwiązania!!

    POzdrawiam
    Marcin S.