  • 1. Data: 2004-02-16 19:06:00
    Temat: Kapitał początkowy ZUS a KRUS
    Od: "wd" <n...@s...pl>

    Płaciłem na ubezpieczenie do KRUS przez kilka lat. Na blankietach wpłaty
    widnieje ile wynosi wpłata na chorobowe, wypadkowe, konto emerytalne i
    rentowe. Obecnie za pomocą ustawy pozbawia się mnie zaliczenia tych wpłat w
    poczet tzw. kapitału początkowego. Wg ustawy do obliczenia kapitału
    początkowego nie są brane wpłaty dokonane w KRUSie. Ustawowo więc wpłaty te
    zostały skradzione z mojego konta emerytalno-rentowego.

    Jak mogę dochodzić swych praw? Jakie mam możliwości prawne?