  • 1. Data: 2007-11-02 16:11:50
    Temat: cba cba cba
    Od: i...@i...pl

    Witam.

    Przygotowuje się do napisania pracy o dzialalnosci i kompetencjach
    CBA.
    Interesuje mnie tutaj przede wszystkim jeden z jej priorytetowych
    celow -
    zwalczanie przestepst gospodarczych.

    Z racji tej, ze jednostka jest bardzo mloda (ledwo rok dzialanosci)
    nie ma
    wielu zrodel i dlatego zwracam sie z goraca prosba o pomoc
    (literatura,
    komentarze, artykuly, ocena). Interesuje mnie wszystko poza
    materialami z
    oficjalnej strony sluzby.

    Z gory dziekuje i pozdrawiam.
    i...@i...pl

  • 2. Data: 2007-11-02 16:28:15
    Temat: Re: cba cba cba
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    i...@i...pl pisze:
> [...]
    > (literatura,
    > komentarze, artykuly, ocena). Interesuje mnie wszystko poza

    Raport 2 komisji śledczych będzie gotowy najprawdopodobniej za 3-6
    miesięcy. Podobnie może być z wyrokiem E Trybunału PC w Strasbourgu, bo
    przyjął sprawę do rozpatrzenia ekspresowo. :)

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.