  • 1. Data: 2007-11-02 17:33:30
    Temat: odebranie prawa jazdy kategorii B a zostawienie C
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    witam

    delikwent mial kat prawa jazdy kat B i C
    jest to mozliwe ze za "cos" odbiora prawo jazdy kat B a zostawia
    kat C delikwentowi??

    pozdr

  • 2. Data: 2007-11-02 18:18:10
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    grubianin pisze:
    > delikwent mial kat prawa jazdy kat B i C
    > jest to mozliwe ze za "cos" odbiora prawo jazdy kat B a zostawia
    > kat C delikwentowi??

    jakie "coś"?

    KG

  • 3. Data: 2007-11-02 18:30:36
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > jakie "coś"?

    no to on sie wlasnie pyta

  • 4. Data: 2007-11-02 18:50:16
    Od: KsZZysiek <kszysiek@__tlen.pl>

    > delikwent mial kat prawa jazdy kat B i C
    > jest to mozliwe ze za "cos" odbiora prawo jazdy kat B a zostawia
    > kat C delikwentowi??

    Zabiera sie prawo jazdy, a nie kategorie.

    --
    Krzysztof, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 5. Data: 2007-11-02 18:54:40
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    KsZZysiek pisze:
    > Zabiera sie prawo jazdy, a nie kategorie.

    zakazuje się prowadzenia pojazdów (w różnym zakresie) a nie zabiera się
    prawo jazdy

    KG

  • 6. Data: 2007-11-02 19:01:40
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    KsZZysiek pisze:

    > Zabiera sie prawo jazdy, a nie kategorie.

    A ja myślał, że materialne "potrzeby" sąd zaspokaja grzywną a
    nie materiałem do recyklingu ;)

    Odbiera się uprawnienia panie kierowco.

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 7. Data: 2007-11-02 19:17:10
    Od: KsZZysiek <kszysiek@__tlen.pl>

    > Odbiera się uprawnienia panie kierowco.

    Wiesz, ze miałem to na mysli .. co za roznica w jakie słówka ubierzemy
    problem.

    --
    Krzysztof, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 8. Data: 2007-11-02 19:27:34
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    KsZZysiek pisze:
    > Wiesz, ze miałem to na mysli .. co za roznica w jakie słówka ubierzemy
    > problem.

    Bo prawo jazdy to np druk z wymienionymi uprawnieniami jakie
    zdobyłeś.

    Odebranie tego druku oznacza, że zabrane są ci wszystkie
    uprawnienia, a nie konkretne uprawnienie np ... ;)

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 9. Data: 2007-11-02 21:06:35
    Od: KsZZysiek <kszysiek@__tlen.pl>

    > Bo prawo jazdy to np druk z wymienionymi uprawnieniami jakie
    > zdobyłeś.

    Prawo jazdy to prawo do jazdy :) A druk to tylko potwierdzenie prawa do
    jazdy :)

    --
    Krzysztof, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 10. Data: 2007-11-03 07:01:00
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    KsZZysiek pisze:

    > Zabiera sie prawo jazdy, a nie kategorie.

    Zabiera sie kategorie, nie prawojazdy.

    Znajomy za jazde po pijaku miał odebrane B, a T mu zostawili (pracuje
    jako kierowca traktora).