  • 1. Data: 2007-11-02 13:23:00
    Temat: sklep internetowy + anulowanie sprzedazy
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    witam, czy zapis na stronie sklepu internetowego w regulaminie o tresci :

    informacje na stronie nie stanowia oferty w rozumieniu KC

    jest podstawa do anulowania zamowienia w przypadku wystawienia blednej ceny
    ????

    sprawe mam w sadzie ale sa rozne opinie i nie wiem czy czasem sie nie
    wycofac,
    mam potwierdzenia zamowienia itp itd. sklep positivo.pl
    narazie zaplacilem 30zl wstepne ale jak koszty wzrosna a sprawe przegram
    (sadze sie o telewizory o wartosci 794zl) to bede mial niezly dlug do
    uregulowania ?

    jakby ktos pomogl, opisze cala sytuacje aby mozna wysnuc jakies dobre
    wnioski i cos mi poradzic, wiem ze chyba nigdzienie zapadl wyrok w takiej
    sprawie i chcialbym zobaczyc jak to bedzie ale z drugiej strony jak bede
    mial zaplacic kolo 2tysiecy kosztow sadowych to nie wiem czy ryzykowac ?:(

    prosze o pomoc