  • 1. Data: 2007-11-02 14:21:01
    Temat: Ile lat do przedawnienia?
    Od: "rom3k" <r...@w...pl>

    Witam, nigdzie nie moge znalesc, a mam takie pytanie:
    Po ilu latach akt malzenstwa ulega przedawnieniu?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-11-02 15:14:33
    Temat: Re: Ile lat do przedawnienia?
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    rom3k pisze:
    > Witam, nigdzie nie moge znalesc, a mam takie pytanie:
    > Po ilu latach akt malzenstwa ulega przedawnieniu?

    a co masz na myśli?

    KG

  • 3. Data: 2007-11-02 15:34:34
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    rom3k pisze:
    > Witam, nigdzie nie moge znalesc, a mam takie pytanie:
    > Po ilu latach akt malzenstwa ulega przedawnieniu?
    > Pozdrawiam

    nieco krocej niz akt narodzn.

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 4. Data: 2007-11-02 15:50:01
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "rom3k" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, nigdzie nie moge znalesc, a mam takie pytanie:
    > Po ilu latach akt malzenstwa ulega przedawnieniu?
    > Pozdrawiam

    1. Jest jednym z największych SKANDALI IV RP, że się to w ogóle nie
    przedawnia.
    2. znaleŹć. :-]

    marekz

  • 5. Data: 2007-11-02 15:54:50
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "rom3k" <r...@w...pl> napisał w wiadomości 1. Jest jednym z
    > największych SKANDALI IV RP, że się to w ogóle nie przedawnia.

    W IV RP sa (byli?) rowni i rowniejsi. "Prezydentownie" jakos sie przedawnil
    szybko :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2007-11-02 17:04:55
    Od: "rom3k" <r...@w...pl>

    > a co masz na myśli?

    Po jakim czasie traci waznosc?
    Ewentualnie czy mozna zawrzec zwiazek maluzenski na czas okreslony?
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2007-11-02 17:13:37
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik rom3k napisał:
    > Po jakim czasie traci waznosc?

    Kościelny w Kościele Katolickim - jeżeli zostanie uznany za nieważnie
    zawarty.
    Cywilny - gdy sąd orzeknie rozwód.

    > Ewentualnie czy mozna zawrzec zwiazek maluzenski na czas okreslony?

    W Polsce - nie.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 8. Data: 2007-11-02 19:09:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    rom3k wrote:
    > Witam, nigdzie nie moge znalesc, a mam takie pytanie:
    > Po ilu latach akt malzenstwa ulega przedawnieniu?

    to zalezy do daty rozwodu

  • 9. Data: 2007-11-02 21:00:09
    Od: "Andrzej Rosnowski" <andrzej.rosnowski[nospamku]@onet.eu>

    Użytkownik "rom3k" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, nigdzie nie moge znalesc, a mam takie pytanie:
    > Po ilu latach akt malzenstwa ulega przedawnieniu?

    To jest najlepsze pytanie na grupie, jakie kiedykolwiek widziałem:-)

    Napisz, o co chodzi...

    AR

  • 10. Data: 2007-11-04 16:34:44
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Rosnowski pisze:

    > Napisz, o co chodzi...

    Przecież to bardzo proste.
    Panu chodzi o dokument - po jakim czasie nie może się posługiwać odpisem
    aktu małżeństwa, by nie mogli wymagać od niego złożenia nowego papierka.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"