  • 71. Data: 2006-06-12 21:35:13
    Temat: Re: brak reklamówek
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:1150147348.4473.39.camel@neptune.sakowski.pl...
    > Dodam, że według aktualnej linii orzecznictwa, przy zakupie jednego
    > ziemniaka skórkę uważa się za opakowanie w rozumieniu art. ... ;-)

    LOL! :-)))

    Piotr

  • 72. Data: 2006-06-13 07:51:09
    Temat: Re: brak reklamowek
    Od: "Cyberix" <r...@b...pl>

    > Pewnie stracili cierpliwość i mu Kaczyńskiego zacytowali ;->

    No i nadal nie ma info zwrotnego co z tymi telefonami... :(

  • 73. Data: 2006-06-13 16:06:01
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Cyberix" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

    > No i nadal nie ma info zwrotnego co z tymi telefonami... :(

    Bo ciężko przyznać się na forum, że się nie miało racji...

  • 74. Data: 2006-06-13 21:23:43
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Bo ciężko przyznać się na forum, że się nie miało racji...

    Bo jeszcze nie mialem glowy (czas moze mialem - 5 min pomiedzy gaszeniami
    pozarow w roznych burdelach... ;> ), zeby zadzwonic :-) Na ogol najprostsze
    wyjasnienie jest tym wlasciwym. Jak zadzwonie, to przekaze relacje.

    Pozdrawiam,

    Tiger