  • 1. Data: 2006-06-09 16:56:36
    Temat: Czy biorac ziemie w dzierzawe strace rente chorobowa?
    Od: s...@w...pl

    Czy biorac rete chorobowa strace ja jak wezme 1 ha ziemi w
    dzierzawe?Bo slyszalem ze moge nawet wziasc 5 ha ziemi i nie strace ale
    chcialbym sie upewnic.

  • 2. Data: 2006-06-09 16:58:22
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    s...@w...pl napisał(a):
    > Czy biorac rete chorobowa strace ja jak wezme 1 ha ziemi w
    > dzierzawe?Bo slyszalem ze moge nawet wziasc 5 ha ziemi i nie strace ale
    > chcialbym sie upewnic.

    A po co ci zimie w dzierżawę skoro jesteś niezdolny do pracy?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2006-06-09 17:14:23
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > A po co ci zimie w dzierżawę skoro jesteś niezdolny do pracy?

    Zeby wziac parobka i kazac mu orac zamarzniete ugory w grudniu. Johnson
    (excuse moi)... napisz tak lub nie ;-) Tyle mniej wysilku...

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 4. Data: 2006-06-09 18:17:55
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tiger napisał(a):

    > Zeby wziac parobka i kazac mu orac zamarzniete ugory w grudniu. Johnson
    > (excuse moi)... napisz tak lub nie ;-) Tyle mniej wysilku...

    A skąd mam wiedzieć, tak czy nie.
    Jakoś nie wierzę w tego parobka.