  • 31. Data: 2005-08-08 20:40:37
    Temat: Re: borland, czesc dalsza.
    Od: "Jakub" <...@...com>

    news:dd8e2i$m6o$5@opal.futuro.pl...

    > To skąd twoje twierdzenie, że musiałby oddać wszystko, co przy pomocy tego
    > programu (a także - a właściwie przede wszsytkim - własnych umiejętności)
    > zarobił, hmm?

    A gdzie ja powiedziałem ze cokolwiek trafia do sądu to automatycznie jest to
    prawomocne? I gdzie pada słowo że pozwany /musiałby/, jak ja mówie /powód
    może wystą pić do sądu/, hmm???

  • 32. Data: 2005-08-14 14:00:27
    Od: porto <e...@p...net>

    Jakub wrote:

    > NIelegalne tworzenie kopi jest przyw?a?zczeniam sobie autorskiego prawa
    > maj?tkowego, dok?adnie pola eksplatacji "utrwalanie"

    ROTFL

    Przeciez wydawca dostal juz zaplate. Pewnie mylisz "kopiowanie" z
    "kopiowaniem i sprzedaza"?

    > NIelegalne u?ytkowanie programu komputerowego

    Toshiba sprzedaje notebooki na ktorych nielegalne jest instalowanie albo
    wrecz uzywanie live linuxa. Tak im sie wymyslilo. Takie warynki sa
    oczywiscie niwazne.

    > (bo przecie? ?amanie licencji
    > nie jest zalegalizowane - jedynie mo?esz z niej zrezygnowaae);
    > Prawo autorskie maj?tkowe, pole eksplatacji: Wprowadzenie do pami?ci
    > komputera.

    A uzywanie zywego programu ale tylko z CD?

    > Dla czego wi?c w obu tych przypadkach mia?a by nast?piae inna interpretacja
    > czynu. Licencja dzia?a tylko i wy??cznie na warunkach w niej okre?lonych.

    A licencja nie moze naryszac prawa. A czesto to robi. Patrz nieleglana
    umowa Toshiby z M$ sabotujaca linuxa.