  • 1. Data: 2005-08-06 11:32:59
    Temat: brak wynagrodzenia
    Od: " Jan" <j...@g...pl>

    Witam!

    Pracowałem wraz z kilkoma osobami. Pracodawca wypłacił wynagrodzenie jednej
    osobie. Na moja interwencję oswiadczył, że osoba ta otrzymała pieniadze
    nalezne również mni, a swojego wynagrodzenia mam dochodzć od tej osoby. Na
    moje żądenie odmówił przedstawienia dokumentacji, ze ta osoba jest
    zobowiazana do przekazania pieniędzy pozostałym.
    Jednocześnie potwierdził w pismie mój udział w wykonywanym zleceniu.

    Wobec tego mam pytanie, w jaki sposób dochodzić wynagrodzenia, czy wypłata
    wynagrodzenia osobie trzeciej nie jest bezprawna (interesuje mnie podstawa
    prawna).

    Janek

  • 2. Data: 2005-08-06 12:16:13
    Temat: Re: brak wynagrodzenia
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Jan napisał(a):

    > Wobec tego mam pytanie, w jaki sposób dochodzić wynagrodzenia, czy wypłata
    > wynagrodzenia osobie trzeciej nie jest bezprawna (interesuje mnie podstawa
    > prawna).

    mozessz dochodzic roszczenia od "pracodawcy", jeśli ta osoba nie miala
    Twego upoważnienia do odbioru kwot, lub nie zaszly inne okolicznosci
    upowazniajace ja do odbioru wynagrodzenia.

    ms

  • 3. Data: 2005-08-09 09:15:34
    Od: " J" <j...@g...pl>

    > mozessz dochodzic roszczenia od "pracodawcy", jeśli ta osoba nie miala
    > Twego upoważnienia do odbioru kwot, lub nie zaszly inne okolicznosci
    > upowazniajace ja do odbioru wynagrodzenia.

    Czy nie powinienem zwrócić sie do sadu o ->> ustalenie istnienia stosunku
    pracy.

    Pracodawca napisał mi, że wynagrodzenie przekazał osobie trzeciej.
    Stwierdził, że nie łaczyła mnie z nim żadna umowa na wykonaną pracę a
    wynagrodzenia mam dochodzić od osoby której przekazał pieniądze

    Jan