eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobłędna cena - co dalej? › błędna cena - co dalej?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "mirek" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: błędna cena - co dalej?
    Date: Wed, 15 Apr 2009 14:40:52 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 13
    Message-ID: <gs4kkn$bq1$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: edyta1.net.autocom.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1239799255 12097 213.134.167.160 (15 Apr 2009 12:40:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Apr 2009 12:40:55 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-User: groomer
    X-Antivirus: avast! (VPS 090414-0, 2009-04-14), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:584678
    [ ukryj nagłówki ]

    witam,
    wprowadzając produkt do sklepu internetowego nie dobiłem 2 z przodu, co w
    efekcie spowodowało, że towar zamiast 216,00 zł został wystawiony w cenie 16
    zł. Towar sprzedawany jest w cenie 216,00 zł - sugerowanej przez producenta.
    Klient zakupił 4 sztuki takiego towaru, po zauważeniu pomyłki poinformowałem
    go o tym, przeprosiłem i podałem, że nie możemy zrealizować tego zamówienia.
    Zamówienie miało być płatne przy odbiorze przesyłki. Klient żąda wydania mu
    towaru w cenie 16 zł za sztukę. Jakie jest wyjście z takiej sytuacji?

    pzdr
    Mirek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1