eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobłędna cena - co dalej? › Re: błędna cena - co dalej?
  • Data: 2009-04-15 13:57:22
    Temat: Re: błędna cena - co dalej?
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    mirek wyskrobał(a):
    > witam,
    > wprowadzając produkt do sklepu internetowego nie dobiłem 2 z przodu,
    > co w efekcie spowodowało, że towar zamiast 216,00 zł został
    > wystawiony w cenie 16 zł. Towar sprzedawany jest w cenie 216,00 zł -
    > sugerowanej przez producenta. Klient zakupił 4 sztuki takiego towaru,
    > po zauważeniu pomyłki poinformowałem go o tym, przeprosiłem i
    > podałem, że nie możemy zrealizować tego zamówienia. Zamówienie miało
    > być płatne przy odbiorze przesyłki. Klient żąda wydania mu towaru w
    > cenie 16 zł za sztukę. Jakie jest wyjście z takiej sytuacji?

    Spróbuj się jakoś dogadać. Zaoferuj rabat, gratisy itd. Akurat prawo nie
    chroni Ciebie, bo się po ludzku pomyliłeś, tylko chroni konsumenta, który
    uwierzył w cenę jaką zaoferowałeś (choćby pomyłkowo). Jeżeli nie zachodzą
    wyjątki wskazane w art. 84 KC, a które przywołałem w innym poście w tym
    wątku, to przy zaciekłości klienta będzie on miał szanse wyegzekwować od
    Ciebie towar za 16 zł albo domagać się odszkodowania.

    --
    .B:artek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1