eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobłędna cena - co dalej? › Re: błędna cena - co dalej?
  • Data: 2009-04-15 13:23:29
    Temat: Re: błędna cena - co dalej?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    mirek wrote:
    > witam,
    > wprowadzaj?c produkt do sklepu internetowego nie dobi?em 2 z przodu, co w
    > efekcie spowodowa?o, ?e towar zamiast 216,00 z? zosta? wystawiony w cenie 16
    > z?. Towar sprzedawany jest w cenie 216,00 z? - sugerowanej przez producenta.
    > Klient zakupi? 4 sztuki takiego towaru, po zauwa?eniu pomy?ki poinformowa?em
    > go o tym, przeprosi?em i poda?em, ?e nie mo?emy zrealizowaae tego zamówienia.
    > Zamówienie mia?o byae p?atne przy odbiorze przesy?ki. Klient ??da wydania mu
    > towaru w cenie 16 z? za sztuke. Jakie jest wyj?cie z takiej sytuacji?
    >

    pisemnie oświadczyć klientowi, że nic z tego.
    Art KC już dostałeś.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1