  • 1. Data: 2002-09-17 08:27:46
    Temat: biuro podrozy - reklamacja
    Od: "Weronika Orzel" <w...@h...pl>

    Bylismy niezadowoleni z uslug Big Blue i zlozylismy reklamacje w dniu
    2002-07-17 wysylajac ja listem poleconym do ich siedziby w Jeleniej Gorze.
    Zgodnie z Ogolnymi Warunkami Uczestnictwa (par. 8, pkt 3) organizator mial
    30 dni na udzielenie odpowiedzi. Minelo juz 2 tygodnie i cisza.

    Do kogo mozemy skierowac skarge? Jakas krajowa izba turystyczna, rzecznik
    praw konsumenta,... ?
    Ktos juz ma doswiadczenie w takim dzialniu?

    Wera

  • 2. Data: 2002-09-17 09:05:15
    Temat: Re: biuro podrozy - reklamacja
    Od: "SOTB" <k...@z...pl>

> [...]
    > praw konsumenta,... ?
    > Ktos juz ma doswiadczenie w takim dzialniu?

    Dwa tygodnie to jakby 14 dni a nie 30. Zatem mają jeszcze 16 dni na
    odpowiedź.

    SOTB

  • 3. Data: 2002-09-17 09:22:53
    Od: "Albercik" <B...@k...chip.pl_SPAMU!!!>

> [...]
    > odpowiedź.
    >
    > SOTB

    "...zlozylismy reklamacje w dniu 2002-07-17 wysylajac ja listem

    Z tego co ja zrozumialem to chodzilo o 2 tygodnie po terminie w ktorym miala
    zostac wyslana odpowiedz.

    Albercik

  • 4. Data: 2002-09-17 11:08:47
    Od: "Weronika Orzel" <w...@h...pl>

    tak. W sumie minely juz 2 miesiace, a mieli 30 dni