  • 1. Data: 2002-09-17 07:53:35
    Temat: rozliczenie delegacji zagranicznej-help!
    Od: Bartek Gajda <g...@m...poznan.pl>

    Witam!

    Byłem w delegacji za granicą pociągiem, zgubiłem jeden bilet PKP.
    Księgowa chce mnie za to obciążyć, ale w ustawie (Dz. U. z dnia 15 lipca
    1998 r.) nie jest jednoznacznie napisane, że należy przedstawiać bilety,
    a jedynie rachunki za hotel!
    Ponadto napisali tam, że:
    § 15.3
    Jeżeli uzyskanie dokumentu (rachunku) nie było możliwe, pracownik
    obowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie o dokonanym wydatku i
    przyczynach braku jego udokumentowania.

    A oni chcą bilet i koniec!
    HELP!!!!

    pozdrawiam,
    Bartek

  • 2. Data: 2002-09-17 07:56:00
    Temat: Re: rozliczenie delegacji zagranicznej-help!
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Bartek Gajda" <g...@m...poznan.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Byłem w delegacji za granicą pociągiem, zgubiłem jeden bilet PKP.
    > Księgowa chce mnie za to obciążyć,

    Kto placil za bilet?

    a) Jezeli Ty, to za co chce Cie obciazyc?
    Raczej nie chce uznac takiej pozycji w delegacji. Co poniekad wychodzi na to
    samo :-(

    b) Jezeli zaplacila firma, to prawdopodobnie ma fakture na ten bilet.

    Karol

  • 3. Data: 2002-09-17 07:57:05
    Od: "kwiatuszek99" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Jeżeli uzyskanie dokumentu (rachunku) nie było możliwe, pracownik
    > obowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie o dokonanym wydatku i

    zgodnie z przytoczonym przepisem mozesz (masz prawo) postapic w ten sposob.
    znam takie sytuacje z autopcji - masz niestety wredna ksiegowa ;)

  • 4. Data: 2002-09-17 07:57:06
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

> [...]
    > Jeżeli uzyskanie dokumentu (rachunku) nie było możliwe, pracownik
    > obowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie o dokonanym wydatku i

    Jezeli powyzszy przepis jest wspolny dla delegacji krajowych i zagranicznych
    to ksiegowa sie czepia.

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 5. Data: 2002-09-17 08:39:20
    Od: Bartek Gajda <g...@m...poznan.pl>

    Karol wrote:

    >Jezeli powyzszy przepis jest wspolny dla delegacji krajowych i zagranicznych
    >to ksiegowa sie czepia.
    >
    >Pozdrawiam,
    >Karol

    za bilet płaciłem ja- zaliczką z delegacji. Teraz należy się z tego
    rozliczyć. Bilet był kupowany w kasie- i nie ma na niego faktury, ani
    rachunku!
    W każdym razie zgubiła się tylko miejscówka, a reszta częśc biletu - jest.

    Wydaje mi się, że mam rację!
    Gdzie ew. mogę szukac poparcie? Inspekcja pracy?

    pozdrawiam, Bartek