  • 1. Data: 2002-09-17 08:14:59
    Temat: Dojazd do pracy w dziwnych porach???
    Od: Marian Guc <m...@p...wp.pl>

    Mam takie pytanko:
    pracuję sobie w firmie do której dojeżdzam PKS-em 30km.
    Pracuję od 7.00 do 15.00.
    Ale zdarza się, iż muszę czasem "stawić" się na polecenie szefa w firmie

    np o godz.2.00. No i mam problem - bo autobusy nie jeżdżš.
    Jak takš kwestię rozwišzuje Kodeks Pracy? Szef twierdzi, że nie ma
    obowišzku
    zapewnić mi dojazdu, a nawet więcej - może kazać mi stawić sie o 7.00 w
    miejscu
    oddalonym od firmy o np. 500km i to jest moje zmartwienie aby tam się
    znaleźć...
    Jak to jest?

    --
    Z pozdrowieniami