  • 1. Data: 2002-09-17 08:51:41
    Temat: obowiązek meldunkowy
    Od: "jurekh" <h...@p...onet.pl>

    Czy takowy istnieje?
    Czy mogę się wymeldować z jakiegoś adresu do nikąd?
    jakie są tego konsekwencje
    pozdrawiam jurekh

  • 2. Data: 2002-09-17 09:25:36
    Temat: Re: obowiązek meldunkowy [OT]
    Od: "Grzegorz L." <g...@p...onet.pl>

    [OT]

    nie wiem,
    ale interesuje mnie jeden aspekt takiego obowiązku -- jeżeli taki obowiązek
    jest, to co zrobiłby urząd gdybym:
    - przyszedł do urzędu i złożył papiery;
    - następnie powiedziałbym, że nie zapłacę za nowy dowód, bo mnie nie stać
    (przy zmianie zameldowania wymieniają teraz dowody);
    - powiedziałbym również, że nie zapłacę za dowód, oraz proszę urząd o
    pokrycie kosztów wyrobienia innych dokumentów, które muszę wyrobić na nowo
    zmieniając zameldowanie i dowód (prawo jazdy, dowód rejestracyjny
    posiadanego pojazdu itd.).

    Niby żyjemy w demokratycznym świecie, a tak naprawdę rządzi nami tyrania
    większości, któa jest niestety debilna. W swietle prawa ustrój nakłada na
    nas obowiązek meldowania, co pociąga lawinę innych obowiązków za które
    trzeba urzędom płacić.

  • 3. Data: 2002-09-17 09:33:09
    Od: "jurekh" <h...@p...onet.pl>

    No właśnie! w ubiegłym roku zmieniłem dow i pr jazd na nowe nie przewidując
    że będę musiał zmienić miejsce zamieszkania,nie z mojej winy, czy teraz
    poniosę nowe koszty związane z tymi dokumentami, nie ma możliości zmiany
    adresu w dow osob bez wymiany tego dokumentu?????

  • 4. Data: 2002-09-17 09:35:52
    Od: Marian Guc <m...@p...wp.pl>

    jurekh wrote:

    > No właśnie! w ubiegłym roku zmieniłem dow i pr jazd na nowe nie przewidujšc
    > że będę musiał zmienić miejsce zamieszkania,nie z mojej winy, czy teraz
    > poniosę nowe koszty zwišzane z tymi dokumentami, nie ma możliości zmiany
    > adresu w dow osob bez wymiany tego dokumentu?????

    Nie ma. Przecież trzeba jakoś tę dziurę budżetowš załatać.
    Sam to już przerabiałem.

    Ps. Mogłeś się nie przenosić ;)))

    --
    Z pozdrowieniami

    Marian Guc GG:812853

  • 5. Data: 2002-09-17 09:52:32
    Od: "jurekh" <h...@p...onet.pl>

    musiałem się przenieść!!!(wywłaszczenie!)

  • 6. Data: 2002-09-17 14:22:56
    Temat: Odp: obowiązek meldunkowy [OT]
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik Grzegorz L. <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:am7am1$s8d$...@n...onet.pl...
    > Czy te obowiązku są zapisane w jakiejś ustawie? Jeżeli tak to kto ustala
    > wysokość opłat za np. dowód osobisty i inne dokumenty - Minister w trybie
    > rozporządzenia? Istnieje chyba jakaś możliwość (w Państwie demokratycznym)
    > zaskarżenia przepisów, rozporządzeń itp. przez każdego obywatela RP?

    Zgadza się.Możesz naskarżyć;)))

    Leszek

  • 7. Data: 2002-09-18 06:28:01
    Od: "Grzegorz L." <g...@p...onet.pl>