    From: "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: bank mi się naraził - chce to jakoś ukarac - co sugerujecie
    Date: Sun, 19 Sep 2004 23:40:13 +0200

    wtorek ok godz. 14 żona wpłaca 2200 zł na konto inteligo w okienku banku PKO
    BP
    środa - kasy nie mam
    czwartek - nie mam - i jestem zaniepokojony - zwykle jest na drugi dzień -
    oglądam dowód wpłaty - jest literówka/cyfrówka konto jest 27 cyfrowe - jakim
    cudem nie wiem
    uderzam do Banku
    każą czekać - kurcze jak to czekać - na moje własne pieniądze ? a gdzie one
    są - PKO - każe dzwonić do Inteligo - Inteligo twierdzi ze nic nie wie i PKO
    powinno załatwić sprawę
    piątek - kasy nie mam - 4 razy dzwonie i 4 razy jestem - strąciłem zapał -
    wysyłam żonę -
    PKO twierdzi ze wina leży po stronie żony bo złe konto podała - jak to złe
    przecież konto jest z pieczątki odbitej na karteczce - bardzo czytelne
    każą czekać to poniedziałku wkurzony - jadę do nich - wracam późno w piątek
    ale jeszcze przez 16 - siedzę warczę itd. po 2 godzinach Pani woła mnie i
    wypłaca kasę 2200 zł którą znów wpłacam na konto inteligo (około 18). będą
    na poniedziałek rano.
    we wtorek pisałem też wniosek o wydanie zaświadczenia do US - w piątek
    jeszcze go nie ma bo jakaś pani wyszła dziś wcześniej - też się
    rozsierdziłem - bo miało być szybko a nie ma pisma a czas leci
    gdybym to ja się spóźnił PKO wzięło by prowizję oraz pewnie wysłało
    ponaglenie

    chce w jakiś sposób obciążyć PKO kosztami podróży do nic odebrać odsetki za
    przetrzymanie kasy itd. - wiem ze pewnie zostanie ukarana jakaś kasjerka -
    ale to nie pierwszy raz - nie chce aby to uchodziło na sucho
    czy macie jakiś pomysł jak ukarać ten smętny bank
    Hubertus