  • 11. Data: 2011-05-04 15:40:05
    Temat: Re: awizo
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "PesTYcyD" napisał w wiadomości grup
    > Nie masz czego zrobić z czasem? Jesteś rencistą czy bezrobotnym?

    Skąd te pytanie?

  • 12. Data: 2011-05-04 15:44:58
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Maddy <m...@e...com.pl> writes:

    > Nie oddają awiza tylko je niszczą, żeby ludzie nie przychodzili po
    > tygodniu z tym samy kwitkiem.

    To jest na nic. Jednego dnia odbieram list, a następnego dostaję
    powtórne awizo tego samego listu.

    MJ

  • 13. Data: 2011-05-04 15:46:10
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    On 4 Maj, 15:52, witek wrote:
    > [...]
    > czysto praktycznie to na awizo można zrobić notatkę, że odebrano, ale to
    > przerasta możliwości intelektualne poczty polskiej.

    No co Ty! Chodzi również o czas. Czas, który zostaje poświęcony na
    adnotację i wręczenie tego klientowi. A tak to gromadnie te wszystkie
    "nazwiska" są niszczone (czy aby na 100%?).
    Nie raz, stojąc w kolejce, widziałeś ile osób stoi z awizami. Chcesz
    dłużej stać?
    Oczywiście, co do zasady masz rację, ale czy nie można uznać korzyści
    wyższego celu, jakim jest "krótsza" kolejka?

    --
    Pozdrawiam :)
    JM

  • 14. Data: 2011-05-04 16:12:17
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (04.05.2011 17:46), JaMyszka wrote:
    > No co Ty! Chodzi również o czas. Czas, który zostaje poświęcony na
    > adnotację i wręczenie tego klientowi. A tak to gromadnie te wszystkie
    > "nazwiska" są niszczone (czy aby na 100%?).

    Żeby tak Poczta starała się unikać sytuacji kiedy po odebraniu przesyłki
    zastaję w skrzynce awizo, które się okazuje na tą samą przesyłkę - to by
    jeszcze więcej oszczędzili.

    p. m.

  • 15. Data: 2011-05-04 17:52:59
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Listonosz przynosi list polecony. Odbieram. Następnego dnia zostaje
    > dostarczone
    > awizo (rano jeszcze nie było). Idę na pocztę i nie mogą znaleźć.
    > :Wiedziałem, że dotyczy ona listu z ubiegłego dnia, ale skoro nie mają
    > porządku to niech szukają przez pół godziny. :)

    Sprawdziłeś numer pszesyłki? Na awizie powinien być.
    Listonosz wżucił do skszynki rano? Dziwne. Ranu wżuca?
    Może ktoś miał druk i zrobił ci dowcip.

  • 16. Data: 2011-05-04 18:38:16
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Michal Jankowski wrote:

    > To jest na nic. Jednego dnia odbieram list, a następnego dostaję
    > powtórne awizo tego samego listu.

    Przebijam;-) Dostaję awizo, odbieram przesyłkę i kwituję podpisem. Ale w tym
    samym czasie powinna przyjść jeszcze jedna przesyłka, więc ze skanem
    potwierdzenia nadania od nadawcy idę na pocztę, gdzie się okazuje, że
    odebrałam przesyłkę. Upieram się, że owszem, ale nie tę, i absolutnie
    nadawcy nie mogli się pomylić, bo są z różnych krańców Polski. Na szczęście
    mam kopertę z tej odebranej, i ostrzegam, że nie zawaham się jej użyć;-) W
    końcu okazało się, że moja przesyłka leży od tygodnia i czeka, bo ...
    pomylono papierki (numer odebranej nie zgadzał się z tym, której odebranie
    pokwitowałam.) Ale uczciwie przyznaję, że to pierwsze takie zamieszanie na
    mojej poczcie, które mnie dotknęło, od dwudziestu lat .
    J.

  • 17. Data: 2011-05-05 06:27:18
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 4 May 2011 16:57:45 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Śmieszne że są poczty, gdzie jak nie ODDASZ numerka z kolejkomatu, to paniętka Cię
    nie obsłuży ;-))

    W ten sposób się mierzy ile faktycznie obsłużyła oraz ilu klientów wzięło
    numerek i zrezygnowało. Mogła by notować na kartce, ale po co jak zbieranie
    numerków jest prostsze - wystarczy wrzucić do koszyka, a kierownik sobie
    później policzy (i albo da premię, albo podwyższy standardy: "dzisiaj
    rekord, jutro norma" ;-) ).

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 18. Data: 2011-05-05 06:28:20
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 04 May 2011 18:12:17 +0200, mvoicem napisał(a):

    > Żeby tak Poczta starała się unikać sytuacji kiedy po odebraniu przesyłki
    > zastaję w skrzynce awizo, które się okazuje na tą samą przesyłkę - to by
    > jeszcze więcej oszczędzili.

    Mnie jak przynoszą paczki to zawsze ostrzegają żebym zignorował awizo ze
    skrzynki ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 19. Data: 2011-05-05 07:06:35
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Trzecia droga:

    Internautą ;-)

    -----

  • 20. Data: 2011-05-05 07:09:06
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Nie przerasta.
    Poczta Polska na ŻĄDANIE odbiorcy stempluje datownikiem kopertę przesyłki przy
    odbiorze.

    Co do ewentualnego stemplowania awiza - różne te kwity są i czasem bardzo
    niejednoznaczne.

    -----