  • 1. Data: 2011-05-04 10:39:26
    Temat: Zasiadanie w radzie miejskiej
    Od: " Confetti" <c...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Od kilku miesiecy w radzie mojego miasta zasiada osoba, ktora prowadzi siec
    przedszkoli niepublicznych prowadzonych w mieniu komunalnym (wynajete od szkol).
    Nim objal mandat radnego radcy prawni z ratusza wydali opinie, ze prowadzenie
    przedszkola nie jest prowadzeniem dzialalnosci gosp.
    Po w/w sytuacji owczesny jeszcze nieradny zostal wykreslony wraz ze
    wspolnikiem z rejestru dzialalnosci gosp. gdzie widnieli od kilku lat jako
    samoistna spolka
    Czy takie dzialanie jest zgodne z prawem?

    Znam ustawe o samorzadzie gminnym, a dokladnie o paragrafie mowiacym o
    prowadzeniu dzial. gosp.
    Wydaje mi sie ze chcac ominac ten zapis w/w osoba popelnia przestepstwo...

    mam racje?