  • 1. Data: 2011-05-04 08:07:16
    Temat: Nr rachunku bankowego alledrogo ?
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Zna ktoś numer głównego rachunku bankowego serwisu allegro ?
    Ta spółka jako wierzyciel odmawia podania numeru swojego rachunku, wymagając od
    dłużnika zapłaty poprzez pośrednika w postaci PayU.
    Dłużnik ma bardzo niedobre doświadczenia z PayU i chce spełnić świadczenie (bagatela:
    raptem kilkanaście złotych) bezpośrednio do
    rąk (czytaj: na rachunek) wierzyciela, którym jest serwis allegro.
    A te południowoafrykańskie bambusy poprzez swoich poznańskich pretorianów stosują
    §22.
    Jasne, że można się wkurzyć i wysłać przekazem pocztowym na adres siedziby jakby co,
    ale jeśli ktoś zna numer rachunku głównego...

  • 2. Data: 2011-05-04 11:50:33
    Temat: Re: Nr rachunku bankowego alledrogo ?
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jasne, że można się wkurzyć i wysłać przekazem pocztowym na adres siedziby
    > jakby co, ale jeśli ktoś zna numer rachunku głównego...

    Ale w czym masz problem? SKoro wierzyciel podaje Tobie nr konta do zapłaty
    to płacisz i tyle. Po co komplikowac rzeczy proste?

    Krzysiek

  • 3. Data: 2011-05-04 11:56:00
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-05-04 13:50, Kris pisze:

    > Ale w czym masz problem? SKoro wierzyciel podaje Tobie nr konta do
    > zapłaty to płacisz i tyle. Po co komplikowac rzeczy proste?

    A od kiedy to, k..wa wierzyciel może dyktować Panu Klientowi warunki? :(

    --
    spp

  • 4. Data: 2011-05-04 12:08:35
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > A od kiedy to, k..wa wierzyciel może dyktować Panu Klientowi warunki? :(

    Ale o jakim dyktowaniu warunków tu piszesz?
    Autor posta jest winien kase allegro. Allegro podało mu w jaki sposób ma im
    ta kase przekazać- może wpłacić zwykłym przelewem na podany przez allegro nr
    konta, może skorzystać z tzw szybkich przelewów, może zapłacic karta- i po
    co tu dorabiac jakąś ideologię
    Czy jak kupujesz coś np w hurtowni i wystawia Tobie fakturę z płatności na
    konto to ma dla ciebie jakiekolwiek znaczenie czyje/w jakim banku itp jest
    to konto? Kupiłes towar/usługę masz podany nr konta do zapłaty i płacisz.
    Jak komus nie podoba sie nr konta Allegro to niech nie korzysta z ich usług.
    Czy jak płacisz kartą w sklepie to ma dla Ciebie jakies znaczenie kiedy i
    jaka droga kasa dotrze do sprzedawcy?

    Krzysiek

  • 5. Data: 2011-05-04 12:10:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 4 May 2011, spp wrote:

    > A od kiedy to, k..wa wierzyciel może dyktować Panu Klientowi warunki? :(

    Zależy od warunków.
    TAKIE warunki może dyktować, bo z mocy ustawy może powołać pełnomocnika.
    BTW: nie mam pojęcia czy PayU faktycznie jest pełnomocnikiem allegro
    (pewnie nie), ale mowa była o tym czy MOŻE :)
    Może.

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2011-05-04 12:40:26
    Od: "Gizayer" <g...@n...pl>

> [...]
    > Jasne, że można się wkurzyć i wysłać przekazem pocztowym na adres siedziby
    > jakby co, ale jeśli ktoś zna numer rachunku głównego...

    możesz wpłacić tutaj
    13 1160 2202 0000 0000 2987 3563

    pozdr.
    G.

  • 7. Data: 2011-05-04 12:54:24
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-05-04 14:08, Kris pisze:

    > Ale o jakim dyktowaniu warunków tu piszesz?

    :)
    Chyba nie załapałeś ironii. ;)

    --
    spp

  • 8. Data: 2011-05-04 12:55:29
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-05-04 14:40, Gizayer pisze:

    > mo?esz wp?aci? tutaj
    > 13 1160 2202 0000 0000 2987 3563

    A w polu 'odbiorca' wpisz koniecznie Gizayer. ;)

    --
    spp

  • 9. Data: 2011-05-04 12:56:42
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > A od kiedy to, k..wa wierzyciel może dyktować Panu Klientowi warunki? :(

    Autor posta korzystając z usług serwisu zakaceptował stosowny regulamin.
    W regulaminie Allegro w pkt 9.5 jest zapis:
    "Opłaty i prowizje za usługi świadczone przez Grupę Allegro w ramach Allegro
    uiszczane są przez Użytkownika na rachunek bankowy PayU S.A. wskazany na
    jego Koncie."

    Widziały gały co brały;))

  • 10. Data: 2011-05-04 14:16:43
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    W tym, że pośrednik w międzyczasie może np. zbankrutować albo nie przelać kasy
    wierzycielowi i zobowiązanie masz nadal niespełnione.
    W tym nagrana rozmowa z PayU "my nic nie mamy wspólnego z alledrogo, a Pan pieniądze
    przelaliśmy sprzedającemu i za nic więcej nie
    ponosimy odpowiedzialności, reklamację za nieotrzymanie przez Pana przez 3 miesiące
    towaru prosimy składać do alledrogo, z którym
    nie mamy nic wspólnego".
    §22

    -----