  • 1. Data: 2009-09-03 19:56:00
    Temat: auto na gwarancji - problem z naprawą
    Od: "marta77" <s...@p...ogv>

    Witam

    Zgłosiłam awarię samochodu (na gwarancji), wymontowano mi (chyba) wadliwą
    cześć i kazano zgłosić się za dwa tygodnie. Ten czas upłynął i jak łatwo się
    domyślić samochód nie został naprawiony. Na jakie (gdzie je znaleźć) prawa
    konsumenta mogę się powoływać? Czy ktoś ma doświadczenia z podobnym
    problemem?
    Co robić? Jakieś pismo? Skarga (gdzie?)?

    pozdrawiam -- marta77

    4392 (20090903) __________