  • 1. Data: 2009-09-03 20:27:54
    Temat: Dowód osobisty w depozyt na czas korzystania z usługi
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Taką kartkę widziałem w kawiarence internetowej, że możliwe korzystanie z
    telefonu VOIP pod warunkiem pozostawienia dowodu osobistego u obsługi na
    czas prowadzenia rozmowy.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Galeria foto Piętrus KM Bombardier http://foto.3mam.net

  • 2. Data: 2009-09-03 20:32:39
    Od: " GK" <k...@g...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> napisał(a):

    > Taką kartkę widziałem w kawiarence internetowej, że możliwe korzystanie z
    > telefonu VOIP pod warunkiem pozostawienia dowodu osobistego u obsługi na
    > czas prowadzenia rozmowy.

    Fajnie. Ale co z tego?

  • 3. Data: 2009-09-03 20:40:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    GK pisze:

    > Fajnie. Ale co z tego?

    To, że branie DO w zastaw jest karalne.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2009-09-03 20:45:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " GK" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Fajnie. Ale co z tego?

    Poza tym, ze to wykroczenie, to generalnie nic :-)

  • 5. Data: 2009-09-03 21:21:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
    > Taką kartkę widziałem w kawiarence internetowej, że możliwe korzystanie z
    > telefonu VOIP pod warunkiem pozostawienia dowodu osobistego u obsługi na
    > czas prowadzenia rozmowy.

    No to bierzesz ten telefon i dzwonisz pod 997: "Panie policjancie - a
    taki pan ma mój dowód osobisty i nie chce go oddać" ;->

  • 6. Data: 2009-09-03 21:51:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > No to bierzesz ten telefon i dzwonisz pod 997: "Panie policjancie - a
    > taki pan ma mój dowód osobisty i nie chce go oddać" ;->

    A gdzie było, że nie chce oddać?

  • 7. Data: 2009-09-03 21:52:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek pisze:

    > A gdzie było, że nie chce oddać?

    Nadal masz ten wypożyczony telefon w ręku, prawda? ;)

  • 8. Data: 2009-09-03 22:23:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Nadal masz ten wypożyczony telefon w ręku, prawda? ;)

    No to co.
    Skąd wiesz, że jak poprosisz o dowód to go nie dostaniesz bez oddawania
    telefonu?

  • 9. Data: 2009-09-03 22:26:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > No to co.
    > Skąd wiesz, że jak poprosisz o dowód to go nie dostaniesz bez oddawania
    > telefonu?

    Karalny jest sam fakt przetrzymywania dowodu, a nie nieoddanie na
    żądanie.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2009-09-03 22:29:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Liwiusz pisze:

    > Karalny jest sam fakt przetrzymywania dowodu, a nie nieoddanie na
    > żądanie.

    http://www.wiadomosci24.pl/artykul/dowod_osobisty_w_
    zastaw_102871.html

    --