    From: noname <x...@x...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: atak na dziecko
    Date: Mon, 17 Aug 2015 01:17:42 +0200

    Sytuacja:
    - Dziecko z sąsiedztwa (ok. 6 lat) przychodzi pobawić się na teren domu
    szwagra
    - dziecko z sąsiedztwa uczęszcza do szkoły z dzieckiem szwagra (6 lat) do
    jednej klasy
    - podczas zabawy (upalne dni) bawi się(?) w wojnę na pistolety na wodę - ze
    swej natury(?) (i pewności miejsca?) wyzywa mojego syna (10 lat),
    przebywającego z ciotecznym rodzeństwem u mojego szwagra od; idiotów,
    debili, k..,ch,... ot język stały 5 letniego dziecka(!) - które jest pewne
    siebie, że jest tu panem.
    - wreszcie dostaje w głowę plastikowym pistoletem na wodę (o ile wiem z
    wywiadu z synem - niegroźnie), mój syn jest raczej lubiany i wrażliwy dla
    wszystkich, ale nie wytrzymał aroganckiego gnoja
    i teraz zaczyna się bonanza ...
    - matka dziecka wpada i atakuje Babcię (bluzgi, brak zaczątków dialogu)
    - ojciec dziecka wtarga na teren posesji szwagra (nikt nie zauważył, bawiły
    się na trampolinie) i lecą bluzgi godne recydywisty, teściowa (babcia) jest
    przerażona - w życiu nie słyszała takiego zestawu, padają bluzgi typu: "urwę
    ci łeb", "nogi powyrywam z dupy" itd. - do mojego syna (10 lat) i rwie się z
    rękoma, kipisz zostaje częściowo przerwany przez żonę szwagra, która
    zauważyła przez okno niebezpieczną sytuację.
    Syn nie wytrzymał nerwowo plugawych gróźb i rozpłakał się.
    Dziecko przebywa na wakacjach u babci.

    Z relacji żony wiem, że rodzina ta zawsze uważana była za "buraków" bez
    kultury (chamy niskopoziomowe).

    Czy mam szanse udupić skurwiela?