  • Data: 2015-08-24 09:22:21
    Temat: Re: atak na dziecko
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.08.2015 o 09:18, noname pisze:

    > A propos; Dziwi mnie duża wiara (polska specyfika niestety, bo to naród
    > "wierzący"(?) - taka koniunkcja?) w PD + JK . Po czynach ich poznacie, np.
    > ostatnio (24 lipca) została przegłosowana - sprawdźcie czyimi głosami
    > (podobno niebezpieczna i kosmicznie droga) nowa _obowiązkowa_ szczepionka
    > dla naszych dzidziusiów: na HPV (Gardasil). Maluszki dostana w tyłek kolejna
    > chemię. Wiem co mówię - tegoż właśnie mojego syna uratowała ..homeopatka,
    > lekarstwem był ..sok z cebuli. Po roku faszerowania prochami przez "ludzi
> [...]

    Osoby tak durne jak ty nie powinny mieć prawa do rozmnażania. A już na
    pewno do wychowywania dzieci.

    XXI wiek a debile nadal wierzą tym parszywym oszustom homeopatom... Co
    może jeszcze praktykujesz? Zamawianie? Odczynianie uroków? Leczenie
    modlitwą? Czy może wkładaniem do pieca na trzy zdrowaśki?

    A szczepionka jest ważna i potrzebna. Oczywiście lobby religijnych
    oszołomów ma w dupie własne dzieci i wychodzą z założenia, że jak się
    HPV zaraziła to znaczy że się puszczała, więc jeśli raka od tego
    dostanie, to niech zdycha.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić