  • Data: 2005-09-30 08:05:22
    Temat: art 288 paragraf 1 czy jest ścigany z urzędu?
    Od: "gg" <d...@d...d.> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Art. 288. § 1, KK. Kto cudzą rzecz niszczy, uszkadza lub czyni niezdatną
    do
    użytku, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.
    § 4. Ściganie przestępstwa określonego w § 1 lub 2 następuje na wniosek
    pokrzywdzonego

    Czy wystarczy takie coś zgłosić na policję i oni już będą musieli wszcząć
    postępowanie sądowe w takiej sprawie?

    Sprawa polega na tym że sąsiad otworzył skrzynkę domofonową i odłączył mi
    domofon który obecnie nie działa tylko u mnie.

    Co powinienem zrobić? Oczywiście porozmawiam sobie z sąsiadem ale chce
    wiedzieć co mogę jeszcze zrobić gdyby rozmowa nie odniosła oczekiwanego
    skutku.

    --
    pozdrawiam
    P.