  • 61. Data: 2019-04-29 03:38:50
    Temat: Re: ambasada wzywa (do płacenia za więcej wiz USA)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-04-28, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Czemuś słono? U nas kosztuje 160 USD, co stanowi 25 % najniższej krajowej.

    Jaka jest siłą nabywcza tych 160$ w PL a jaka w USA?

    --
    Marcin

  • 62. Data: 2019-04-29 08:45:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Jaka jest siłą nabywcza tych 160$ w PL a jaka w USA?

    Ale my płacimy w Polsce, a oni w USA.

  • 63. Data: 2019-04-29 09:01:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-04-29, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Ale my płacimy w Polsce, a oni w USA.

    No właśnie dlatego. Zarabiają np. $2000 miesięcznie, ale płacą z tego
    $1000 za mieszkanie; my $1000 a za mieszkanie $500. Liczby z sufitu, nie
    krzyczeć.

    --
    Marcin

  • 64. Data: 2019-04-29 09:42:13
    Temat: Re: ambasada wzywa
    Od: ń <k...@t...sie>

    No bo przecież to tylko żydzi mają prawo być bezustannie obrażeni na nas.
    Na zasadzie "mieszkałem za darmo u ciotki w Lublinie przez 50 lat, a to przecież taka
    chamka z niej i na dodatek nie chce mi zapisać
    domu".

    -----

  • 65. Data: 2019-04-29 17:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

    > No bo nie istnieje.

    Nie wyłapałes ironii?
    Skoro co roku kilkaset tysiecy osób wyrabia wizy to chyba nie jest to
    margines?

    > Przynajmniej dla mnie. Z tym, że jest problem
    > chęci wyjazdu będący efektem ich polityki wizowej i imigracyjnej,
    > ale to nie jest mój problem, ani nawet problem rzeszy polskich
    > obywateli. Lepiej, ten problem wcale nie zniknie z likwidacją tych
    > wiz.

    Mysle ze potrzebne sa dwa dodatkowe zdania wyjasnienia, co miałes na
    mysli.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 66. Data: 2019-04-29 17:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > opcje.
    >
    > A co do odczuwania, to nikt nie odczuje w żadnym znaczącym stopniu.
    > Dlaczego ktoś miałby odczuć? Co się zmieni dla nas? A dla nich,
    > skoro jak sugerujesz i tak do Polski nie jeżdżą? :) A jeśli miałoby
    > to dotyczyć całego Schengen, to efekt mógłby być wręcz pozytywny -
    > jak sie już zapłaciło to może warto więcej krajów pozwiedzać? Ale
    > nie spodziewam się niczego istotnego. Jeśli to będzie normalna wiza,
    > np. jednorazowa, za jakięs 25-50USD, to są kwoty z powodu których
    > nikt nie będzie modyfikował planów podróży.

    Ja sugeruje ze takie działanie naszego problemu nie rozwiaze natomiast
    moze stworzyc kolejne. Typowo antyskuteczne działanie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 67. Data: 2019-04-29 18:59:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.04.2019 o 17:59, Budzik pisze:

    > Mysle ze potrzebne sa dwa dodatkowe zdania wyjasnienia, co miałes na
    > mysli.

    Mogę ja. Jak masz ruch bezwizowy, to imigration officer czy jak tam on
    się nazywa weryfikuje cię na lotnisku. Jak masz wizowy to wstępna
    weryfikacja odbywa się w ambasadzie (co nie oznacza, ze nie moga cię
    cofnąć nawet z wizą, co już jest trochę słabe). Generalnie Marcin miał
    zdaje się na myśli, ze lepiej jak cię cofną w ambasadzie niż na lotnisku.

    Shrek

  • 68. Data: 2019-04-30 02:14:06
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-04-29, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

    > Nie wyłapałes ironii?
    > Skoro co roku kilkaset tysiecy osób wyrabia wizy to chyba nie jest to
    > margines?

    Z czego większość je dostaje. Nie dostaje 4-6%. To zupełny margines
    złożonych wniosków nie mówiąc o skali kraju.

    --
    Marcin

  • 69. Data: 2019-04-30 02:23:11
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-04-29, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > cofnąć nawet z wizą, co już jest trochę słabe). Generalnie Marcin miał
    > zdaje się na myśli, ze lepiej jak cię cofną w ambasadzie niż na lotnisku.

    Tak, plus ogólnie polityka immigracyjna, i arogancja tych lotniskowych,
    cała ta otoczka. Ile osób jest świadomych, że decyzja o wpuszczeniu juz tam
    na lotnisku może np. zalezeć od dania takiemu oficerowi swojej komórki z
    odblokowanym kontem FB?

    http://fortune.com/2017/02/08/social-media-at-the-bo
    rder-can-agents-ask-for-your-facebook-feed/

    --
    Marcin

  • 70. Data: 2019-04-30 02:24:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-04-29, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

    > Ja sugeruje ze takie działanie naszego problemu nie rozwiaze natomiast
    > moze stworzyc kolejne. Typowo antyskuteczne działanie.

    A możesz przedstawić jakieś konkretne argumenty na tworzenie problemów?

    --
    Marcin