    From: "Nixe" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: allegro, brak chęci współpracy
    Date: Tue, 22 Nov 2011 12:50:53 +0100

    "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości

    > Ja czasem mam podejrzenie, że sporo odpowiedzi jest udzielana przez
    > automaty mające kilka wzorców standardowych odpowiedzi - i żadne ludzkie
    > oko tego nawet nie ogląda.

    Z ust mi to wyjąłeś. Kilka miesięcy temu prowadziłam korespondencję z jakimś
    idiotą i wyglądała ona mnie więcej tak, że on pisał "W myśl regulaminu
    srutututu ...", ja odpowiadałam "ok, ale ja zupełnie nie o to pytałam, tylko
    prosiłam o wyjaśnienie problemu", a on mi na to toczka w toczkę to, co
    poprzednio czyli cytaty z regulaminu zupełnie nie na temat. Za trzecim razem
    wprost zapytałam czy jest normalnym człowiekiem czy źle skonfugurowanym
    botem czy po prostu zwykłym debilem, bo nie jestem pewna, czy dalsza wymiana
    zdań ma sens. I o dziwo dopiero wówczas oprzytomniał i zaczął się nawet
    rzucać ;-) Sprawę załatwiłam dopiero po złożeniu na niego skargi.

    N.