    Date: Tue, 22 Nov 2011 12:37:35 +0100
    From: Wojtek <N...@e...ukryty.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: allegro, brak chęci współpracy

    Jacek Midura wrote:
    > Ale umiesz czytać? Zarówno z regulaminu jak i ich odpowiedzi widać
    > jasno, że to nie ty masz wiedzieć, że komentarz jest omyłkowy, tylko ma
    > to wynikać z treści komentarza (np. wspomniany inny towar niż był
    > przedmiotem transakcji). Co wpisałeś w komentarzu?

    Jeśli chcę wystawić komentarz pozytywny użytkownikowi X a wystawiam go
    użytkownikowi Y to jak z treści komentarza ma wynikać, że to błąd skoro
    jestem zadowolony z transakcji z X ale komentarz wystawiam Y?

    W 11.6B jest spójnik LUB a on oznacza alternatywę. Albo "komentarz
    został omyłkowo wystawiony niewłaściwemu Użytkownikowi" ALBO "do
    niewłaściwej transakcji, jeśli jego treść jednoznacznie wskazuje na
    pomyłkę".

    Wojtek