  • 1. Data: 2004-08-31 17:25:53
    Temat: alkohol a granica
    Od: "SandworM" <s...@w...pl>

    Witam!
    Moze to troszke NTG ale google niewiele mi powiedzialy w tym temacie a
    troszke mi sie spieszy.
    Mam prosbe: Czy ktos moze mi powiedziec krotko i zwiezle jaka ilosc alkoholu
    i papierosow wolno mi przewiezc przez granice Polski do Wielkiej Brytwanii ?
    Jest to lot samolotem ale na www firmy lotniczej nic nie ma na ten temat.
    Z gory dzieki za odpowiedz

    pozdrawiam
    SandworM

  • 2. Data: 2004-08-31 17:45:26
    Temat: Re: alkohol a granica
    Od: "KALKOL" <w...@G...PL>

    www.msz.gov.pl

  • 3. Data: 2004-08-31 18:00:37
    Od: "SandworM" <s...@w...pl>

    > www.msz.gov.pl

    Dzieki ale ta strona jest tak skonstuowana ze nich ja szlag. to po pierwsze.
    po drugie znawet w ich wyszukiwarce URLowej nie ma nic na ten tema

    moze ktos mi napisze konkretnie ile tego mozna przewiezc bo jak wspomnialem
    nie mam czasu przekopywac sie przez gugle.
    wiem ze www.google.pl wiedza wszystko ale na prawde nie mam czsu i
    cierpliwosci.

    dziekuje i pozdrawiam
    SandworM