  • 1. Data: 2004-08-31 16:20:17
    Temat: pismo przedprocesowe - plusgsm -
    Od: sym <j...@s...sym>

    miałem firmowy telefon z zastrzeżonym numerem, a po cesji Polkomtel
    wyłączył różne usługi w tym zastrzeżenie numeru.
    dowiedziałem się o tym dużo później.
    ponieważ cesja oznacza przelew "wszystkich" praw i obowiązków - złamali
    prawo.
    chcę im wysłać poniżesze.
    co Wy na to?
    pozdrawiam
    sym

    P.S. ile żądać odszokodowania?

    Polkomtel S.A.
    Biuro Obsługi Klienta:
    ul. Wołoska 16,
    02-675 Warszawa

    P I S M O P R Z E D P R O C E S O W E

    Dnia ........ została zawarta umowa wzajemnego przelewu wierzytelności
    (cesja), na podstawie której przejąłem prawa i obowiązki firmy X w
    ,,Umowie o świadczenie usług telekomunikacyjnych" zawartej pierwotnie
    pomiędzy Polkomtel S.A., a firmą X. Od tego dnia, zgodnie z
    obowiązującym prawem, stałem się podmiotem wszystkich praw i obowiązków,
    których podmiotem w myśl wspomnianej ,,Umowy o świadczenie usług
    telekomunikacyjnych" była do dnia dokonania cesji firma X.
    Dnia ........... uzyskałem informacje, z których wynikało, że cześć moich
    danych osobowych jest dostępna publicznie w Książce Telefonicznej
    Abonentów Plus GSM. Informacje te zostały przeze mnie osobiście
    zweryfikowane oraz potwierdzone. Na podstawie powyższego stwierdzam, że
    Polkomtel S.A. jako podmiot zawartej, wspomnianej umowy naruszył moje
    prawa przez:
    1. jednostronną, bez mojej zgody oraz bez poinformowania mnie, zmianę
    warunków umowy przez zaniechanie świadczenia usługi zastrzeżenia numeru,
    2. podanie do wiadomości publicznej moich danych osobowych wbrew
    wcześniejszemu wyraźnemu zgłoszeniu żądania ich nieujawniania.

    W związku z powyższym wzywam Polkomtel S.A. do naprawienia wyrządzonej
    szkody przez wypłatę adekwatnego odszkodowania. W przypadku nie
    uzyskania od Państwa satysfakcjonującej odpowiedzi, podejmę niezbędne
    kroki zmierzające do:
    1. natychmiastowego rozwiązania wiążącej mnie z Polkomtel S.A. umowy z
    powodu naruszenia przez Polkomtel S.A. moich praw wynikających z tejże
    umowy oraz obowiązującego prawa, a także
    2. wyegzekwowania naprawy wyrządzonej szkody na drodze sądowej.

    Z poważaniem

  • 2. Data: 2004-08-31 18:16:11
    Temat: Re: pismo przedprocesowe - plusgsm -
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "sym" <j...@s...sym> napisał w wiadomości

    A możesz to po polsku napisać?

  • 3. Data: 2004-08-31 22:05:50
    Od: "AdamF" <n...@n...com>

    > A możesz to po polsku napisać?

    przecież napisał : " ile żądać odszokodowania?"
    ~~~~

    LOL :D