  • 1. Data: 2010-07-07 19:59:50
    Temat: alimenty u komornika
    Od: "michael" <m...@g...pl>

    Witam wszystkich,
    Mam następujący problem...
    Przez ponad 3 lata płaciłem regularnie alimenty na córkę w wysokości 500zł,
    następnie w skutek wypadku i pobytu w szpitalu nie dokonałem dwóch przelewów
    (z braku funduszy) i matka mojej córki skierowała sprawę do komornika -
    złośliwie, bo przedstawiłem jej sytuację i zobowiązałem się do spłaty jak
    tylko 'stanę na nogi', ale już taka z niej kobieta, nie wnikam i nie
    rozwijam tematu...
    Aktualnie spłacam jej w ratach po 600zł żeby nadrobić zaległość, która na
    dzień dzisiejszy wynosi zaledwie 300zł ale mimo to komornik pofatygował się
    do mnie osobiście żeby zabrać mi z domu coś wartościowego... Rozzłoszczony
    był, że spłacam bezpośrednio do matki córki a nie do niego, bo przecież ma z
    tego 'prowizję' i nakazał płacić na jego konto. Jak pisałem, zostało
    zaległości 300zł + ewentualne koszty. Wiem, że gdy płacę bezpośrednio do
    wierzyciela to on musi składać po zapłacie odpowieni wniosek do komornika o
    umorzenie postępowania do spłaconej kwoty. Czy w skutek tego komornik traci
    swoją 'prowizję' i czy powinienem jednak spłacać na jego rachunek czy w taki
    sposób da się ominąć koszty komornika?
    Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie..
    M.K.