  • 1. Data: 2010-07-07 19:51:25
    Temat: Przyspieszenie zasądzonego przez sąd obowiazku naprawienia szkody przez sprawcę
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Sąd prawomocnym wyrokiem zasądził od skazanego obowiązek naprawienie
    szkody. Jako, ze pokrzywdzonych jest kilkudziesięciu na kwoty 500-2.000 zł,
    więc dał skazanemu na to trzy lata. Szukam pomysłu na spowodowanie, by
    skazany jednak nieco szybciej wywiązał się ze zobowiązania, albo jakiegoś
    sposobu za zabezpieczenie tych roszczeń, bo skazany jest w wieku podeszłym
    i może nie dożyć ustalonego terminu, a trudno ścigać spadkobierców za
    głupotę dziadka. Skazany posiada majątek, ale w trakcie postępowania nie
    zastosowano tymczasowego zajęcia mienia. Przejrzałem kodeksy, ale jakoś nie
    wpadła mi w oko furtka, by teraz po uprawomocnieniu się wyroku zastosować
    to. Moze ktoś ma jakieś doświadczenia.

  • 2. Data: 2010-07-07 20:05:03
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Szukam pomysłu na spowodowanie, by skazany jednak nieco szybciej wywiązał się ze
    zobowiązania,

    Art. 107 kpk ?

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2010-07-07 20:30:56
    Temat: Re: Przyspieszenie zasądzonego przez sąd obowiazku naprawienia szkody przez sprawc
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Art. 107 kpk ?

    To już zrobiłem. Zasądzone jest i prawomocne. Tyle, że sąd dał mu trzy
    lata, a mnie się nie chce czekać :-) i szukam jakiegoś sposobu, by gościa
    trochę pospieszyć. Kwoty nie są duże.

  • 4. Data: 2010-07-07 20:48:03
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > To już zrobiłem. Zasądzone jest i prawomocne. Tyle, że sąd dał mu trzy
    > lata, a mnie się nie chce czekać :-) i szukam jakiegoś sposobu, by
    > gościa trochę pospieszyć. Kwoty nie są duże.

    Mówię o nadaniu klauzuli wykonalności i egzekucji komorniczej.

    --
    @2009 Johnson

  • 5. Data: 2010-07-07 20:48:19
    Od: kam <...@...pl>

    W dniu 2010-07-07 22:48, Johnson pisze:

    > Mówię o nadaniu klauzuli wykonalności i egzekucji komorniczej.

    przed upływem terminu nie będzie klauzuli

    KG

  • 6. Data: 2010-07-07 20:50:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam pisze:

    > przed upływem terminu nie będzie klauzuli

    To zależy gdzie i stąd ten "?" :)
    W niektórych sądach podobno dają.

    --
    @2009 Johnson

  • 7. Data: 2010-07-07 22:26:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > To zależy gdzie i stąd ten "?" :)
    > W niektórych sądach podobno dają.

    A to coś nowego. Trochę to bez sensu, bo ma termin 3 lata. Ja już prędzej
    się zastanawiam nad pozwaniem go cywilnie.

  • 8. Data: 2010-07-08 10:12:41
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    W dniu 2010-07-08 00:26, Robert Tomasik pisze:

    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > A to coś nowego. Trochę to bez sensu, bo ma termin 3 lata. Ja już
    > prędzej się zastanawiam nad pozwaniem go cywilnie.

    Jak o tę samą kwotę to moim zdaniem przegrasz, bo res iudicata. Chyba,
    że wytoczysz inną sprawę (w sensie innej kwoty, innej podstawy)

    --
    nowy komputer, bez sygnaturki