  • 21. Data: 2007-04-05 13:42:10
    Temat: Re: alimenty na ojca
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote in message
    news:mcb85mhce275$.1frf3zlc8q52$.dlg@40tude.net...

    > No cóż - jeśli mam wybierać czy utrzymywać go z naszych podatków
    > czy z Twojej pensji... ;-)

    podatki nie są twoje więc się nimi nie rządź.

  • 22. Data: 2007-04-05 14:14:57
    Od: "Pawel" <p...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    > No cóż - jeśli mam wybierać czy utrzymywać go z naszych podatków
    > czy z Twojej pensji... ;-)

    No do licha, zyjemy w panstwie socjalnym, co mi sie nie podoba, ale skoro juz
    zyjemy i placimy na szeroko rozumiana pomoc spoleczna kupe naszych podatkow,
    to w sytuacjach choroby to wlasnie Panstwo ma nam to rekompensowac.

    Jak zmieni nam sie system finansowania na mniej socjalny to Twoja wypowiedz
    bedzie miec sens.

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel

  • 23. Data: 2007-04-05 14:40:45
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 5 Apr 2007 08:42:10 -0500, witek napisał(a):

    > podatki nie są twoje więc się nimi nie rządź.

    Ja się nie rządzę - to już jest zarządzone że rodzice mogą
    domagać się alimentów od dzieci, po to by państwo ich nie
    musiało utrzymywać.

    Henry

  • 24. Data: 2007-04-05 14:43:10
    Od: "Pawel" <p...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    > Ja się nie rządzę - to już jest zarządzone że rodzice mogą
    > domagać się alimentów od dzieci, po to by państwo ich nie
    > musiało utrzymywać.

    Tak? To moze w ogole wstrzymajmy wyplacanie emerytur z ZUS-u? ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel

  • 25. Data: 2007-04-05 14:58:25
    Od: Jerzy Stanisław <c...@f...pl>

    Pawel napisał(a):
    > Witam,

    > Tak? To moze w ogole wstrzymajmy wyplacanie emerytur z ZUS-u? ;-)

    Teraz to dopiero wystrzeliłeś.
    Emerytura to nie jałmużna tylko pieniądze odłożone przez pracującego
    latami i Ty chcesz zabrać?
    Emeryt to nie żebrak a ojciec to jednak rodzina.
    Syn nie jest lepszy od tatusia. Tata się migał a teraz miga się syn.

  • 26. Data: 2007-04-05 15:00:24
    Od: Mondo <m...@m...mondo>

    Jerzy Stanisław wrote:
    > Syn nie jest lepszy od tatusia. Tata się migał a teraz miga się syn.

    no pieknie. oczywiscie znasz mojego ojca, mnie i cala sytuacje skoro
    wydajesz takie opinie.

    EOT.

    nie pozdrawiam.

  • 27. Data: 2007-04-05 15:03:04
    Od: "Pawel" <p...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    > Teraz to dopiero wystrzeliĹ&#65533;eĹ&#65533;.
    > Emerytura to nie jaĹ&#65533;muĹźna tylko pieniÄ&#65533;dze odĹ&#65533;oĹźone przez
    pracujÄ&#65533;cego
    > latami i Ty chcesz zabraÄ&#65533;?
    > Emeryt to nie Ĺźebrak a ojciec to jednak rodzina.
    > Syn nie jest lepszy od tatusia. Tata siÄ&#65533; migaĹ&#65533; a teraz miga
    siÄ&#65533; syn.

    Mylisz sie, porownanie zupelnie adekwatne. Przez te same lata obok skladki
    emerytalnej placisz tez skladki zdrowotne i chorobowe. Czy nie byloby milo,
    gdyby w razie choroby Panstwo sobie przypomnialo, ze placiles tego rodzaju
    ubezpieczenie?

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel