  • 1. Data: 2007-04-04 12:41:41
    Temat: Zakres obowiązków pracownika
    Od: edmund <n...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam takie pytanie:

    W jakim czasie od momentu zatrudnienia pracodawca jest zobowiązany do
    przedstawienia mi zakresu moich obowiązków? Czy jeśli po kilku miesiącach
    nie otrzymałem czegoś takiego to czy mogę odmówić wykonania polecenia czy
    nie?

  • 2. Data: 2007-04-05 07:15:44
    Temat: Re: Zakres obowiązków pracownika
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 4 Apr 2007, edmund wrote:

    > Witam,
    >
    > Mam takie pytanie:
    >
    > W jakim czasie od momentu zatrudnienia pracodawca jest zobowiązany do
    > przedstawienia mi zakresu moich obowiązków?

    Widzę że cisza zapadła, to ja mam inne pytanie.
    Mianowicie czy to coś o czym piszesz nie ma być *umową* (o pracę),
    w której stwierdza się ZA CO się płaci i ILE się płaci?
    Mi tu jednej strony umowy brakuje!

    > Czy jeśli po kilku miesiącach
    > nie otrzymałem czegoś takiego to czy mogę odmówić wykonania polecenia czy
    > nie?

    A skąd mamy wiedzieć, czy zgodziłeś się na wykonywanie takich poleceń?
    Postaw się na miescu Sądu Pracy - skąd będzie miał wiedzieć czy
    to był Twój obowiązek?

    pzdr, Gotfryd