  • 1. Data: 2007-04-04 01:31:08
    Temat: Zdobycie aktu urodzenia droga korespondencyjna
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    Urodzilem sie w Szczecinie, mieszkam teraz w Tatrach. Nie mam aktu urodzenia
    (Gdzies zaginal). Nie moge jechac taki kawal drogi tylko na pare minut. Czy
    mozna zdobyc akt urodzenia korespondencyjnie lub ewentualnie moja ciotka co tam
    mieszka wzielaby akt urodzenia w moim imieniu i mi wysle poczta?

  • 2. Data: 2007-04-04 17:27:43
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2007-04-04 03:31, kjvirtual wrote:
> [...]
    > mozna zdobyc akt urodzenia korespondencyjnie lub ewentualnie moja ciotka co tam
    > mieszka wzielaby akt urodzenia w moim imieniu i mi wysle poczta?

    Oczywiście, że można. Wbrew powszechnemu mniemaniu bardzo niewiele
    rzeczy urzędowych trzeba załatwiać osobiście. Jeśli akt urodzenia
    potrzebny jest Ci do wyrobienia dowodu osobistego to nawet nie jest
    potrzebna opłata skarbowa.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    What is truth? (Pontius Pilate)