  • 11. Data: 2010-03-16 07:52:58
    Temat: Re: alimenty na byla zone
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 15 Mar 2010 22:55:36 +0100, spp napisał(a):

    > Szkoda, że gnoja nie dopadła.

    Sugerujesz, że 'łapanie na dziecko' jest w porządku, a uwalnianie się od
    osób które to praktykują, jest złe?
    --
    marcin

  • 12. Data: 2010-03-16 07:56:28
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-16 08:52, zly pisze:

    > Sugerujesz, że 'łapanie na dziecko' jest w porządku, a uwalnianie się od
    > osób które to praktykują, jest złe?

    To pewnie jeden z tych co wyznają zasadę 'ja niewinien, ona winna - ona
    dawać nie powinna'. :(

    --
    spp

  • 13. Data: 2010-03-16 07:58:36
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    spp napisal:
    > To pewnie jeden z tych co wyznają zasadę 'ja niewinien, ona winna - ona
    > dawać nie powinna'. :(

    Sugerujesz, ze panienka byla wiatropylna i zaszla na odleglosc,
    bo stala na zawietrznej? ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 14. Data: 2010-03-16 08:03:22
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 16 Mar 2010 08:56:28 +0100, spp napisał(a):

    > To pewnie jeden z tych co wyznają zasadę 'ja niewinien, ona winna - ona
    > dawać nie powinna'. :(

    Jest różnica między wpadką, a celowym 'łapaniem'
    --
    marcin

  • 15. Data: 2010-03-16 08:06:55
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-16 09:03, zly pisze:

    > Jest różnica między wpadką, a celowym 'łapaniem'

    Tak? A jaka? Przekonanie jednej ze stron?

    --
    spp

  • 16. Data: 2010-03-16 08:19:06
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 16 Mar 2010 09:06:55 +0100, spp napisał(a):

    > Tak? A jaka? Przekonanie jednej ze stron?

    Ty tak na poważnie? Nie widzisz różnicy kiedy się zabezpieczają w jakiś tam
    sposób i nagle się okazuje, że nieskutecznie, a sytuacją kiedy laska mówi
    facetowi, że nie musi wyciągać gumki, bo ona bierze pigułki (a w
    rzeczywistości nie bierze). A robi to tylko po to, by albo utrzymać faceta,
    albo zbyć faceta i wyciągnąć od niego kasę?
    --
    marcin

  • 17. Data: 2010-03-16 08:41:11
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@a...control.slupsk.pl>

    Użytkownik BK napisał:
    > - malzonkowi, ktory jest wylacznie winny rozwodu - w przypadku gdy
    > rozwod doprowadzil do znacznego pogorszenia sytuacji ekonomicznje,
    > maks na 5 lat

    No to już jest jakieś kuriozum ! Nic tylko dobrze wyjść za mąż / ożenić
    się, a potem łajdaczyć się ile wlezie i to tak aby partner się
    dowiedział. Choroba, całe życie człowiek się uczy. Byłem przekonany, że
    stronie, której udowodniono całkowitą winę rozpadu małżeństwa należy się
    zero zł.

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 18. Data: 2010-03-16 09:15:49
    Od: kasia <l...@i...pl>

    On 16 Mar, 09:19, zly <b...@N...fm> wrote:

> [...]
    > rzeczywistości nie bierze). A robi to tylko po to, by albo utrzymać faceta,
    > albo zbyć faceta i wyciągnąć od niego kasę?

    bo to wielkie szczescie miec dziecko z czlowiekiem ktory tego dziecka
    nie chce i cala wina obarcza kobiete bo to ona zaszla w ciaze i ona
    urodzilaa dziecko.No tak kobiety to sa okropne stworzenia bo tylko
    lapia na dzieci i chca kasy, a faceci to takie aniolki niewiniatka bo
    oni tylko sobie wlozyli...na chwilke...

  • 19. Data: 2010-03-16 10:11:26
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 16 Mar 2010 02:15:49 -0700 (PDT), kasia napisał(a):

> [...]
    > urodzilaa dziecko.No tak kobiety to sa okropne stworzenia bo tylko
    > lapia na dzieci i chca kasy, a faceci to takie aniolki niewiniatka bo

    Ja pierdolę, czy ty czytasz co napisałem? Czym innym jest przypadkowe
    zajście w ciążę, a czym innym jest celowe zajście w ciążę, z osobą która
    tego nie chce, tylko po to by wyłudzić kasę (albo uzyskać jakieś inne
    korzyści). Nie rozmawiamy o przypadkach tylko o celowym działaniu. Nie o
    kobietach w ogóle, tylko o tych konkretnych które tak robią. Masz jakieś
    kompleksy? Reszta okrucieństwa na tym świecie chwilowo mnie nie interesuje.
    --
    marcin

  • 20. Data: 2010-03-16 10:19:21
    Od: Kwiatek <m...@i...pl>

    On 16 Mar, 10:15, kasia <l...@i...pl> wrote:
> [...]
    > urodzilaa dziecko.No tak kobiety to sa okropne stworzenia bo tylko
    > lapia na dzieci i chca kasy, a faceci to takie aniolki niewiniatka bo

    ty sie kasia do roboty weź a nie kombinuj jak kase wyciagnac od
    bylego... bylo wczesniej sie spytac czy on chce dziecko a nie teraz
    biadolic