  • 1. Data: 2010-03-15 06:40:07
    Temat: Totalitaryzm wladzy
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/2141367,11,kapica_chce_cen
    zurowac_internet,item.html

    Ministerialnym biurwom, niezaleznie od przynaleznosci partyjnej, nieustannie
    trzeba patrzec na rece, bo az pala sie do likwidowania naszych swobod
    i nakladania kolejnych kagancow. Dzisiejszym bohaterem jest niejaki Kapica
    z Ministerstwa Finansow, biurwa ktorej marzy sie kariera na wzor ulicy Mysiej.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 2. Data: 2010-03-15 07:12:20
    Temat: Re: Totalitaryzm wladzy
    Od: Ensitherum <e...@N...pl>

    było:]

  • 3. Data: 2010-03-15 08:30:47
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał
> [...]
    > Kapica
    > z Ministerstwa Finansow, biurwa ktorej marzy sie kariera na wzor

    Ale czytałeś to czy tylko odruchowo toczysz pianę?
    Ten dziennikarz to jakiś idiota, dla niego "chce regulacji
    prawnych, które pozwolą podległym mu służbom blokować witryny
    internetowe z grami hazardowymi lub ich reklamami" równa się
    "domaga się stworzenia alternatywnego rozwiązania, które da mu
    pełną kontrolę nad funkcjonowaniem sieci".

  • 4. Data: 2010-03-15 08:55:52
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-15 09:30, Użytkownik Alek napisał:

> [...]
    > "domaga się stworzenia alternatywnego rozwiązania, które da mu
    > pełną kontrolę nad funkcjonowaniem sieci".

    Jeśli mechanizm jakimś cudem zadziała to nie ograniczą go tylko
    do stron z grami hazardowymi. Powiedział bym że metoda powołania
    instytucji decydującej o adresach do blokowania sugeruje że
    w przypadku sukcesu lista tematów do zablokowania będzie bardzo
    rozległa.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-03-15 09:51:15
    Od: "mi" <m...@o...pl>

> [...]
    > z Ministerstwa Finansow, biurwa ktorej marzy sie kariera na wzor ulicy Mysiej.

    Wielu nadal nie dowierza, że dzisiejsze czasy z wszechogarniającą propagandą i
    rozpasaną władzą to pełzający totalitaryzm. Jeszcze nie morduje, chwilowo od
    czasu upadku poprzedniej PRL zaprzestał bicia...

    Ministerstwo Finansów zajmuje się projektami cenzury, podstawy cenzury wprowadza
    ustawa hazardowa, z inicjatywy ustawodawczej korzysta władza wykonawcza, władza
    ustawodawcza służy za tłumacza praw narzuconych przez towarzyszy europejskich,
    zaś władzę i patronat nad tym cyrkiem sprawuje partia "liberalna". Takie
    ogłupienie, że ludzie nie reagują powszechnie.

    mi

  • 6. Data: 2010-03-15 10:49:51
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 15 Mar, 09:30, "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    wrote:
> [...]
    > "domaga się stworzenia alternatywnego rozwiązania, które da mu
    > pełną kontrolę nad funkcjonowaniem sieci".

    Facebook podpada pod strone z reklamami hazardowymi. Ba, jak sie
    nieuwaznie uzywa Twittera to tam tez mozna zlapac reklame pokerka. Nie
    wiem czy ogladasz walki bokserskie. Czesto zawodnicy maja na plecach
    reklamy stron z hazardem. Czy strona gdzie beda umieszczone zdjecia
    czy videorelacje to tez reklama? "Dla pewnosci walnij bloka".

  • 7. Data: 2010-03-15 13:06:19
    Od: "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l>

    SzalonyKapelusznik napisał:

> [...]
    > reklamy stron z hazardem. Czy strona gdzie beda umieszczone zdjecia
    > czy videorelacje to tez reklama? "Dla pewnosci walnij bloka".

    Tzw. "pożyteczni idioci", którzy powiedzą "przecież to nic złego" (lub coś w
    ten deseń znajdą sie zawsze :-(

    "Ci którzy rezygnują z Wolności w imię bezpieczeństwa, nie zasługują na
    żadne z nich."

  • 8. Data: 2010-03-15 15:08:58
    Od: "mi" <m...@o...pl>

> [...]
    > instytucji decydującej o adresach do blokowania sugeruje że
    > w przypadku sukcesu lista tematów do zablokowania będzie bardzo

    Alek chciał nas przekonać, że powinniśmy nieodwołalnie poddali się owej cenzurze
    prewencyjnej obwarowanej obiecywaną kontrolą sądową III władzy, która została
    nam narzucona przez zaborcę po II WŚ, niezmiennie do dziś egzystuje bez
    większych zmian osobowych jedynie wymieniając pokolenia, ćwierć wieku temu
    grzecznie egzystowała na smyczy a obecnie stroi się w piórka niezawisłej i
    bardzo obiektywnej. Jeśli chodzi o mnie to wolę uwierzyć, że przylecą zielone
    stworki z Marsa i zroią nam dobrze. :D

    mi

  • 9. Data: 2010-03-15 15:22:22
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    W Alek napisal:
> [...]
    > "domaga się stworzenia alternatywnego rozwiązania, które da mu
    > pełną kontrolę nad funkcjonowaniem sieci".

    Czytamy ze zrozumieniem to, co sam zacytowales:
    > "chce regulacji
    > prawnych, które pozwolą podległym mu służbom blokować witryny
    > internetowe z grami hazardowymi lub ich reklamami"

    Wladza zada dla siebie prawa do arbitralnego blokowania stron
    internetowych. KAZDA strone internetowa mozna w takim systemie
    zablokowac pod byle pozorem. Dawanie politykom takiego narzedzia
    to samobojstwo spoleczenstwa demokratycznego i swobod obywatelskich.
    To jest jawne zadanie dyktatury informacyjnej. W normalnym
    spoleczenstwie jest to podstawa do zadania natychmiastowej
    dymisji tego urzednika. Biurwa zada ekstra uprawnien na realizacje
    juz patologicznej ustawy.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 10. Data: 2010-03-15 15:31:13
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 15.03.2010, Jacek_P <L...@c...edu.pl> wroted:

> [...]
    > spoleczenstwie jest to podstawa do zadania natychmiastowej dymisji
    > tego urzednika. Biurwa zada ekstra uprawnien na realizacje juz

    ... i jeszcze się oflaguj i zawołaj "precz sko munom!".

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
    Nocturnal Infiltration and Accurate Killing