  • 21. Data: 2004-03-06 08:49:53
    Temat: Re: alimenty ile?
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Gregor" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c2a6hv$ni4$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > To jest roządna kwota, nie chce dawać żonie więcej bo uważam że nie
    potrafi
    > gospodarować pieniędzmi, wole sam kupić córce to czego potrzebuje, a poza
    > tym to żona nie robi nic żeby też zarobić na utrzymanie dziecka, wiem że o
    > pracę ciężko ale ona nawet sie nie stara szukać, nawet w biurze pracy się
    > nie zdązyła przez rok czasu zarejestrować, liczy tylko na to co ja jej
    dam.

    Rozumiem, że powinna swoje pierwsze kroki, po wyjściu z dzieckiem ze
    szpitala, skierować do UP, żeby się zarejestrować?

    Wybacz. Zasadniczo jestem przeciwna sytuacjom, kiedy jedna ze stron
    (najczęściej kobieta) żeruje na ex-partnerze. Kiedy wykorzystuje dziecko dla
    własnych potrzeb. Takie postępowanie jest kompletnie sprzeczne z zasadami,
    którymi ja kieruję się w życiu. I do tego (cytowanego) posta myślałam o
    Tobie, jak o kolejnej potencjalnej ofierze pazernej ex-żony.
    Ale to co napisałeś - że nawet w ciągu roku (gdy dziecko ma 3/4 roku) nie
    zarejestrowała się w biurze pracy - jest IMHO przegięciem (bo trudno
    oczekiwać, że kobieta tuż po urodzeniu dziecka pójdzie szukać pracy) i
    stawia w innym świetle Twoje wypowiedzi.
    Nie wiemy nic na temat Waszego związku ani układów między Wami, ani sytuacji
    Twojej i Twojej żony, poza tym, co Ty sam chciałeś nam przedstwić, dlatego
    nie nam oceniać czy rzeczywiście są powody, by podejrzewać, że Twoja żona
    wykazuje złą wolę, jest niegospodarna itp.

    Pozdrawiam i życzę, aby Twoje sprawy się wyprostowały z pożytkiem dla
    dziecka....

    Monika

  • 22. Data: 2004-03-06 09:51:17
    Temat: Re: Odp: alimenty ile?
    Od: "Gregor" <m...@w...pl>

    > Ps. A w ogóle, to kto zostawia żonę z 9-miesięcznym dzieckiem? Przecież to
    > taki niemowlaczek maleńki :(

    To nie ja ją zostawiłem tylko ona się wyprowadziła, wolała sie bawić z
    koleżankami, nie dorosła do tego żeby być zoną i matką.

  • 23. Data: 2004-03-06 12:12:25
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@N...neostrada.pl>

    On Sat, 06 Mar 2004 10:51:17 +0100, Gregor wrote:

    > To nie ja ją zostawiłem tylko ona się wyprowadziła, wolała sie
    > bawić z koleżankami, nie dorosła do tego żeby być zoną i matką.
    Zaraz, nie dorosła żeby być matką, więc wolała zajmować się
    dzieckiem sama, bez Twojej pomocy? To się przecież wyklucza. Tzn. może się
    nie wykluczać tylko w jednym wypadku - gdybyś to Ty wymagał więcej wysiłku
    niż dziecko.
    Pozdrawiam,
    MArta