  • 1. Data: 2004-03-04 13:47:06
    Temat: Czy elektrownia dziala zgodnie z prawem?
    Od: "Unplugged" <wattie<wytnij>@wp.pl>

    Witam.

    Wczoraj po powrocie do domu znalazlem w drzwiach swistek z informacja, ze
    juz nie mam pradu. Pod moja nieobecnosc ktos po prostu odlaczyl mi kabel,
    ktorego powtorne podlaczenie bedzie kosztowalo kolejne 80,-.
    W zwiazku z ta sytuacja mam pytanie:
    Czy takie dzialanie jest zgodne z prawem?

    Moja wina, ze zapomnialem zaplacic ale nie dostalem od nich zadnego
    wezwania. A co gdybym mial w domu niema sparalizowana staruszke na
    respiratorze albo niemowlaka w inkubatorze. Odpowiedzcie i poradzcie prosze.

    U.

  • 2. Data: 2004-03-04 17:37:52
    Temat: Re: Czy elektrownia dziala zgodnie z prawem?
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Moja wina, ze zapomnialem zaplacic ale nie dostalem od nich zadnego
    > wezwania. A co gdybym mial w domu niema sparalizowana staruszke na
    > respiratorze albo niemowlaka w inkubatorze. Odpowiedzcie i poradzcie prosze.

    A wiec tak:

    TWOJA wina, ze zapomniales zaplacic. Twoja tez wina, ze zapomniales ich
    poinformowac, ze w srodku jest staruszek na respiratorze. Twoja tez
    wina, ze ich nie poinformowales, ze mieszkasz w szpitalu. Bo na
    respiratorze nikt nie pozwoli na pobyt w domu. To wszystko twoja wina
    ;-) Wiec o co chodzi ? Jestes zdziwiony ? Jak ja raz zapomnialem
    zaplacic to juz po dwoch tygodniach mialem w skrzynce list z
    upomnieniem. Czy jestes pewien, ze na pewno zapomniales zaplacic ?

    ;-)

    ps.
    Nie bierz tego do siebie ;) Po prostu zaplac i ciesz sie kazda chwila
    spędzoną przy żarówce ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2004-03-04 18:16:44
    Od: "Wattie" <wattie(cut_it)@wp.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >

    > ;-)
    >
    > ps.
    > Nie bierz tego do siebie ;) Po prostu zaplac i ciesz sie kazda chwila

    Niestety nie zostawiaja mi innego wyboru. Juz zaplacilem i teraz wlaczylem
    wszystkie zarowki, otworzylem nawet lodowke i sie napawam

  • 3. Data: 2004-03-04 18:16:44
    Od: "Wattie" <wattie(cut_it)@wp.pl>

  • 5. Data: 2004-03-04 18:25:06
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Niestety nie zostawiaja mi innego wyboru. Juz zaplacilem i teraz wlaczylem
    > wszystkie zarowki, otworzylem nawet lodowke i sie napawam

    Ponapawalbym sie z toba, jakby ta lodowka zawierala jakies Okocim czy
    inne Debowe ;-))

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 6. Data: 2004-03-04 18:25:34
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Wattie" <wattie(cut_it)@wp.pl> napisał:

    > Niestety nie zostawiaja mi innego wyboru. Juz zaplacilem i teraz
    > wlaczylem wszystkie zarowki, otworzylem nawet lodowke i sie napawam

    polecam zamknac lodowke i zastosowac swietlowki - bedzie taniej.

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 8. Data: 2004-03-05 07:03:36
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Unplugged @wp.pl>" <wattie<wytnij> napisał w wiadomości
> [...]
    > ktorego powtorne podlaczenie bedzie kosztowalo kolejne 80,-.
    > W zwiazku z ta sytuacja mam pytanie:
    > Czy takie dzialanie jest zgodne z prawem?

    To zalezy od umowy jaka zawarles z elektrownia (domyslam sie
    ze z monopilsta - ale to inny temat).

    Zobacz, co jest w regulaminie, ktory podpisales.
    Na tej podstawie mozna stwierdzic czy zrobili ok
    czy moze sami zlamali umowe z Toba.

    WOJSAL

  • 7. Data: 2004-03-05 07:03:36
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

  • 10. Data: 2004-03-05 07:26:13
    Od: Azazell <j...@g...pl>

    WOJSAL wrote:

    > To zalezy od umowy jaka zawarles z elektrownia (domyslam sie
    > ze z monopilsta - ale to inny temat).

    ide o zakład, że nie zawarł żadnej umowy z elektrownią

    --
    z pozdrowieniami
    Azazell

    - Na litość boską, królowo - zachrypiał - czyż ośmieliłbym się nalać
    damie wódki? To czysty spirytus.

  • 9. Data: 2004-03-05 07:26:13
    Od: Azazell <j...@g...pl>